První Hondy E pro zákazníky dorazí do Česka v srpnu
Zdroj: Radek Pecák
Tvary jsou jednoduché a oku lahodící
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je naprosto jedinečný
Zdroj: Radek Pecák
Takto se zobrazuje dění za vozem
Zdroj: Radek Pecák
Okna ve dveřích nemají rámy
Zdroj: Radek Pecák
Na palubní desce je také imitace dřeva
Zdroj: Radek Pecák
Druhý displej zleva může ovládat spolujezdec
Zdroj: Radek Pecák
Neobvyklé je i řešení přepínače jízdních režimů
Zdroj: Radek Pecák
Pohled na interiér ze strany spolujezdce
Zdroj: Radek Pecák
Pro ovládání klimatizace zůstala zachována klasická tlačítka a kolečka
Zdroj: Radek Pecák
Menší dojezd předurčuje vůz k městskému využívání
Zdroj: Radek Pecák
Režim aquarium nejde zapnout během jízdy
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojové ukazatele nahrazuje jediný displej
Zdroj: Radek Pecák
Další displej je zabudován do vnitřního zpětného zrcátka
Zdroj: Radek Pecák
Další fyzická tlačítka
Zdroj: Radek Pecák
Na palubě i klasická zásuvka na 230 Voltů
Zdroj: Radek Pecák
Čelní sloupek je docela masivní
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Okna se ovládají klasicky
Zdroj: Radek Pecák
Dveřní klika je ale zapuštěná
Zdroj: Radek Pecák
A místo zrcátka najdete kameru
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa tak pro lidi do 175 centimetrů
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je poměrně malý
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem jsou ještě přihrádky na povinnou výbavu
Zdroj: Radek Pecák
Zkoušený vůz jezdil na kolech s velikostí 17 palců
Zdroj: Radek Pecák
Otvor pro nabíjení je uprostřed kapoty
Zdroj: Radek Pecák
Auto lze dobíjet i u rychlých stojanů
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítka pro odjištění krytu dobíjecí zásuvky
Zdroj: Radek Pecák
Kulatý design světel
Zdroj: Radek Pecák