S kamuflovanými vozy jsme ujeli několik desítek kilometrů v okolí bavorské metropole
Zdroj: Škoda Auto
Karosérie kupé ještě zvýší atraktivnost vozu Enyaq iV
Zdroj: Škoda Auto
Prostor pro kolena lidí vzadu je velmi dobrý
Zdroj: Radek Pecák
Střechu tvoří rozměrné střešní okno
Zdroj: Škoda Auto
Interiér vpředu se samozřejmě shoduje s tím v Enyaqu SUV
Zdroj: Škoda Auto
Záď je v zásadě řešená stejně jako u konceptu Vision iV
Zdroj: Škoda Auto
Na zatáčkovité silnici dokáže auto pobavit
Zdroj: Škoda Auto
Příď se neliší od klasické verze tohoto elektromobilu
Zdroj: Škoda Auto
Zadní okno je samozřejmě jiné
Zdroj: Škoda Auto
Linie působí vyváženě
Zdroj: Škoda Auto
Boční okna nejsou příliš malá
Zdroj: Škoda Auto
Nevypadá to, ale oproti SUV je kupé o malinko vyšší
Zdroj: Škoda Auto
Kola jsou obrovská
Zdroj: Škoda Auto
Čelní maska bude samozřejmě zakrytá
Zdroj: Škoda Auto
Světla můžou být typu Matrix
Zdroj: Škoda Auto
Na zádi je dobře patrná odthová hrana
Zdroj: Škoda Auto
Zdroj: Škoda Auto
Pohybovali jsme se na odhlehlých i frekventovaných místech. Například na mnichovském letišti.
Zdroj: Škoda Auto
Dobíjení je možné výkonem 125 kW. Prý ale ještě o něco zryhlí.
Zdroj: Škoda Auto
Dveře se otevírají v širokých úhlech
Zdroj: Škoda Auto
Maskování vůz odhodí v prosinci.
Zdroj: Škoda Auto
Vybraní motorističtí novináři již za sebou mají první testovací kilometry s Enyaqem iV Coupe
Zdroj: Škoda Auto