Popis

Proti dramatickým mrakům se ostrá zelená pěkně vyjímala

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůz jsme prověřili také na letišní ploše

Zdroj: Radek Pecák

Z bočního profilu vynikne snížená linie střechy vzadu

Popis

Z bočního profilu vynikne snížená linie střechy vzadu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jízdní vlastnosti trošku omezovaly zimní pneumatiky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V jízdě na limitu se zvedá vnitřní zadní kolo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Záď je na sportovní auto přece jen trošku vysoká

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér se oproti běžné Pumě změnil jen málo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hlavním rozdílem jsou vynikající sedačky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu je místa tak akorát

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr je solidně velký

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a má i praktické vychytávky - například mezipodlaha se udrží vzpřímená díky této zarážce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Opěradlo zadních sedaček je rozdělené v poměru 40:60

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod dnem je ještě tento box na špinavé předměty

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor nabídne solidní potenciál

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Však to také ladili specialisté sportovního oddělení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Brzdy by mohly být o něco výkonnější

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Žádné zbytečné ozdobné koncovky - zde je vše pěkně přiznané

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Potěší i zachování klasické páky parkovací brzdy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volant je také povedený

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pokud nespěcháte, můžete si vychutnat zvuk z kvalitní audiosoustavy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Charakter vozu se změní po přepnutí do sportovních režimů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a lze také vypnout stabilizaci

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt