Proti dramatickým mrakům se ostrá zelená pěkně vyjímala
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jsme prověřili také na letišní ploše
Zdroj: Radek Pecák
Z bočního profilu vynikne snížená linie střechy vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Jízdní vlastnosti trošku omezovaly zimní pneumatiky
Zdroj: Radek Pecák
V jízdě na limitu se zvedá vnitřní zadní kolo
Zdroj: Radek Pecák
Záď je na sportovní auto přece jen trošku vysoká
Zdroj: Radek Pecák
Interiér se oproti běžné Pumě změnil jen málo
Zdroj: Radek Pecák
Hlavním rozdílem jsou vynikající sedačky
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa tak akorát
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je solidně velký
Zdroj: Radek Pecák
a má i praktické vychytávky - například mezipodlaha se udrží vzpřímená díky této zarážce
Zdroj: Radek Pecák
Opěradlo zadních sedaček je rozdělené v poměru 40:60
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem je ještě tento box na špinavé předměty
Zdroj: Radek Pecák
Motor nabídne solidní potenciál
Zdroj: Radek Pecák
Však to také ladili specialisté sportovního oddělení
Zdroj: Radek Pecák
Brzdy by mohly být o něco výkonnější
Zdroj: Radek Pecák
Žádné zbytečné ozdobné koncovky - zde je vše pěkně přiznané
Zdroj: Radek Pecák
Potěší i zachování klasické páky parkovací brzdy
Zdroj: Radek Pecák
Volant je také povedený
Zdroj: Radek Pecák
Pokud nespěcháte, můžete si vychutnat zvuk z kvalitní audiosoustavy
Zdroj: Radek Pecák
Charakter vozu se změní po přepnutí do sportovních režimů
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák