Volkswagen Multivan T7 jsme mohli otestovat na německých silnicích
Zdroj: VW
Auto je nyní zhruba o pět centimetrů nižší než dříve
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Vzadu je poměrně mohutný spoilej
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Nabídka barev karosérie ve velmi bohatá
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Změnily se také sedačky
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Interiér lze upravit pro kombinaci přepravy lidí a nákladu
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
kolo se sem určitě vejde bez problému
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Střešní okna jsou hned dvě
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Ovládání třetí zóny klimatizace je pak umístěné takto
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Sedačky jsou k dispozici také se zdravotním atestem
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Audiosoustava může být prémiové
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Hybridní verze je k dispozici poprvé
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
S dobitou baterií lze ujet bez emisí cca 50 kilometrů
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Takto vypadá uspořádání pohonu
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Kromě elektromotoru je v motorovém prostoru také přeplňovaná čtrnáctistovka
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Světla jsou teď inteligentní
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Zadní svítilny zasahují hluboko do boků
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Ze zpětných zrcátek se promítá obrázek na zem
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy
Srovnání designu všech dosavadních Multivanů
Zdroj: Volkswagen Užitkové vozy