Zdroj: Radek Pecák
Na první pohled není na tomto voze nic moc nápadného
Zdroj: Radek Pecák
Na předváděcí jízdy dorazil vůz v Velké Británie
Zdroj: Radek Pecák
a tudíž s pravostranným řízením
Zdroj: Radek Pecák
Dveře jsou silnější
Zdroj: Radek Pecák
A kolem nich jsou viditelné části pancéřování
Zdroj: Radek Pecák
Vstupní otvor je proto o ně co menší
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu za sedačkami je neprůstřelné sklo
Zdroj: Radek Pecák
Zde je vidět, kde končí ochranná schránka kabiny
Zdroj: Radek Pecák
Skrze zavazadlový prostor se dá v případě potřeby uniknout ven
Zdroj: Radek Pecák
Čelní sloupek je tlustší a tedy je o něco horší výhled do strany a nahoru
Zdroj: Radek Pecák
Pásy nelze výškově nastavovat a obložení sloupku je jiné
Zdroj: Radek Pecák
Pneumatiky typu runflat musí zvládnout větší hmotnost
Zdroj: Radek Pecák
Motory se používají ty nejvýkonnější
Zdroj: Radek Pecák
Reklamní prospekt ukazuje, jakým zbraním vůz odolá
Zdroj: Škoda UK
Mezi doplňkové prvky výbavy patří samozřejmě majáčky
Zdroj: Škoda UK
a k nim patřičný ovládací panel
Zdroj: Škoda UK
Jízdní vlastnosti se od "civilní" verze moc neliší
Zdroj: Škoda UK
Brzdy jsou dostatečně účinné
Zdroj: Škoda UK