Galerie: První svezení s Volkswagenem Golf VIII

Jízdní vlastnosti se oproti minulé generaci ještě o kousek vylepšily Design je opět evolucí celkového pojetí vozu Typický tvar zadního sloupku zůstal Vzadu jsou hodně široké svítilny I na velkých kolech je vůz komfortní Interiér je opět více digitální Ambientní osvětlení je na více místech Ovládacích prvků ubylo Hodně funkcí přebírá dotykový displej Teplotu v autě a hlasitost rádia nastavujete tahem prstů na liště pod displejem Podobnou páčku voliče převodovky má i Octavia K dispozici je head-up displej I těch pár tlačítek jsou vlastně jen dotykové plošky Také zde je použit stejný princip Konektory jsou typu USB-C Sedačky můžou být také masážní Zvolený jízdní režim se potvrzuje na obrazovce. Adaptivní tlumiče můžete nastavit na ještě "tvrdší" nebo "měkčí" fungování, než odpovídají režimům komfort či sport Zavazadlový prostor má na tuto třídu solidní objem Opět musíte klikat na displeji Opěradla se sklápějí v poměru 60:40 Na zádi naleznete nový typ loga Světlomety jsou úzké a mají komplikovaný tvar I vzadu jsou LED V jízdním pruhu se udrží i na silnici bez čáry na krajnici Řidič obdrží informaci, odkud se blíží záchranářské vozidlo Všechny rozměry pěkně pohromadě