Zdroj: archiv Martina Jahna
Jízdní vlastnosti se oproti minulé generaci ještě o kousek vylepšily
Zdroj: Volkswagen
Design je opět evolucí celkového pojetí vozu
Zdroj: Volkswagen
Typický tvar zadního sloupku zůstal
Zdroj: Volkswagen
Vzadu jsou hodně široké svítilny
Zdroj: Volkswagen
I na velkých kolech je vůz komfortní
Zdroj: Volkswagen
Interiér je opět více digitální
Zdroj: Volkswagen
Ambientní osvětlení je na více místech
Zdroj: Volkswagen
Ovládacích prvků ubylo
Zdroj: Volkswagen
Hodně funkcí přebírá dotykový displej
Zdroj: Volkswagen
Teplotu v autě a hlasitost rádia nastavujete tahem prstů na liště pod displejem
Zdroj: Radek Pecák
Podobnou páčku voliče převodovky má i Octavia
Zdroj: Volkswagen
K dispozici je head-up displej
Zdroj: Volkswagen
I těch pár tlačítek jsou vlastně jen dotykové plošky
Zdroj: Volkswagen
Také zde je použit stejný princip
Zdroj: Volkswagen
Konektory jsou typu USB-C
Zdroj: Volkswagen
Sedačky můžou být také masážní
Zdroj: Volkswagen
Zvolený jízdní režim se potvrzuje na obrazovce.
Zdroj: Volkswagen
Adaptivní tlumiče můžete nastavit na ještě "tvrdší" nebo "měkčí" fungování, než odpovídají režimům komfort či sport
Zdroj: Radek Pecák
Zavazadlový prostor má na tuto třídu solidní objem
Zdroj: Volkswagen
Zdroj: Radek Pecák
Opěradla se sklápějí v poměru 60:40
Zdroj: Volkswagen
Na zádi naleznete nový typ loga
Zdroj: Volkswagen
Světlomety jsou úzké a mají komplikovaný tvar
Zdroj: Volkswagen
I vzadu jsou LED
Zdroj: Volkswagen
V jízdním pruhu se udrží i na silnici bez čáry na krajnici
Zdroj: Volkswagen
Řidič obdrží informaci, odkud se blíží záchranářské vozidlo
Zdroj: Volkswagen
Všechny rozměry pěkně pohromadě
Zdroj: Volkswagen