ID.4 při první projížďce českým hlavním městem

Popis

ID.4 při první projížďce českým hlavním městem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zavítali jsme také na Malou stranu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Záď je poměrně mohutná

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je podobný tomu v ID.3

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vrcholná verze působí kvalitně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky jsou skvělé

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volant je podobný třeba tomu v novém Golfu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu je místa dostatek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr je také prostorný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Podlahu lze umístit ve dvou úrovních

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Displej má úhlopříčku 12 palců

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volič převodovky je za volantem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a je součástí palubního displeje

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na ovládání čtyř okének jsou jen dvě tlačítka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ovládací panel vlevo od volantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vrcholné verze mají třízónovou klimatizaci

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Malá kapsička na mobil na zadní straně opěradla

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Loketní opěrky jsou pro každého cestujícího samostatné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Velký odkládací prostor mezi sedačkami

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a jeden menší vpředu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ozdob je minimum

Zdroj: Radek Pecák

Popis

jednu z mála jsem nalezl na opěradle

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky mají atest ortopodeů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Při využíváání potenciálu ve městě jsem zaznamenal spotřebu 23,7 kWh na sto kilometrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takto ukazuje rozšířená realita navigační šipku v noci

Zdroj: Volkswagen

Popis

a takto to bylo ve dne při mé jízdě

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zatím jsme se svezli s vozy 1. edice

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nabíjet je možno výkonem až 125 kW

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Typický světelný podpis

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kola ve velikosti 21 palců

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Z ID.4 brzy vznikne i ID.5

Zdroj: Radek Pecák