ID.4 při první projížďce českým hlavním městem
Zdroj: Radek Pecák
Zavítali jsme také na Malou stranu
Zdroj: Radek Pecák
Záď je poměrně mohutná
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je podobný tomu v ID.3
Zdroj: Radek Pecák
Vrcholná verze působí kvalitně
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou skvělé
Zdroj: Radek Pecák
Volant je podobný třeba tomu v novém Golfu
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dostatek
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je také prostorný
Zdroj: Radek Pecák
Podlahu lze umístit ve dvou úrovních
Zdroj: Radek Pecák
Displej má úhlopříčku 12 palců
Zdroj: Radek Pecák
Volič převodovky je za volantem
Zdroj: Radek Pecák
a je součástí palubního displeje
Zdroj: Radek Pecák
Na ovládání čtyř okének jsou jen dvě tlačítka
Zdroj: Radek Pecák
Ovládací panel vlevo od volantu
Zdroj: Radek Pecák
Vrcholné verze mají třízónovou klimatizaci
Zdroj: Radek Pecák
Malá kapsička na mobil na zadní straně opěradla
Zdroj: Radek Pecák
Loketní opěrky jsou pro každého cestujícího samostatné
Zdroj: Radek Pecák
Velký odkládací prostor mezi sedačkami
Zdroj: Radek Pecák
a jeden menší vpředu
Zdroj: Radek Pecák
Ozdob je minimum
Zdroj: Radek Pecák
jednu z mála jsem nalezl na opěradle
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají atest ortopodeů
Zdroj: Radek Pecák
Při využíváání potenciálu ve městě jsem zaznamenal spotřebu 23,7 kWh na sto kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Takto ukazuje rozšířená realita navigační šipku v noci
Zdroj: Volkswagen
a takto to bylo ve dne při mé jízdě
Zdroj: Radek Pecák
Zatím jsme se svezli s vozy 1. edice
Zdroj: Radek Pecák
Nabíjet je možno výkonem až 125 kW
Zdroj: Radek Pecák
Typický světelný podpis
Zdroj: Radek Pecák
Kola ve velikosti 21 palců
Zdroj: Radek Pecák
Z ID.4 brzy vznikne i ID.5
Zdroj: Radek Pecák