Vůz jsme zatím zkoušeli jen tři čtvrtě hodiny v Podunajské nížině

Popis

Vůz jsme zatím zkoušeli jen tři čtvrtě hodiny v Podunajské nížině

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Design auta je zcela svébytný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Auto je opravdu velké

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér se nepodobá žádnému jinému Hyundai

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vpředu je interiér hodně široký

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedadla lze sklápět téměř do "spací" polohy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu je také místa dost a dost

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr je ale poměrně malý

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod dnem je ještě mělký úložný prostor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kabely lze dát pod kryt pod přední kapotou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Stylový je také kryt dobíjecí zásuvky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pixelový design předních světel

Zdroj: Radek Pecák

Popis

se opakuje také vzadu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

speciální aerodynamické kryty kol

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na manipulaci s klikami je třeba si zvyknout

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Mohutné zadní křídlo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky lze nastavovat opravdu všestranně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A na sedačce spolujezdce je také tento boční ovladač

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Středová konzole chybí, místo ní jsou tu úložné prostory

Zdroj: Radek Pecák

Popis

klasických tlačítek a ovladačů je minimum

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Některé jsou také nalevo od volantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Přístrojová deska je ve stylu Mercedesu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Displej je dobře čitelný i ve slunečním dni

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pádla slouží pro uvolení stupně rekuperace

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prémiové audio

Zdroj: Radek Pecák