Popis

Superb iV při jízdě v elektrickém režimu

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Škoda Citigo e iV se odlišuje od běžného provedení vyplněnou přední maskou

Zdroj: Škoda Auto

V městském provozu je doma

Popis

V městském provozu je doma

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Zkoušeli jsme ji zatím v Amsterodamu

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Výrobce slibuje dojezd na jedno nabití přes 250 kilometrů

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Detailní pohled na příď

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Dobíjecí konektor je na zádi

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Palubní deska zůstala v podstatě stejná

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Jen dekor u spolujezdce je jiný

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Lze si vybírat ze tří jízdních režimů

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Baterie vyplňují velkou část prostoru pod podlahou

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Superb iV najíždí k dobíjecímu stojanu předkem

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Dvířka jsou dovedně ukryta

Zdroj: Škoda Auto

Popis

K dispozici je verze limuzína i kombi

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Vůz se vyrábí Kvasinách, ale zkoušeli jsme ho poprvé také v Asterodamu

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Kufr je kvůli přesunutí palivové nádrže pod jeho dno menší

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Kolem páky voliče režimů jsou nová tlačítka

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Schéma uspořádání pohonu

Zdroj: Škoda Auto

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt