Zdroj: Škoda-Auto
Škoda Citigo e iV se odlišuje od běžného provedení vyplněnou přední maskou
Zdroj: Škoda Auto
V městském provozu je doma
Zdroj: Škoda Auto
Zdroj: Škoda Auto
Výrobce slibuje dojezd na jedno nabití přes 250 kilometrů
Zdroj: Škoda Auto
Detailní pohled na příď
Zdroj: Škoda Auto
Dobíjecí konektor je na zádi
Zdroj: Škoda Auto
Palubní deska zůstala v podstatě stejná
Zdroj: Škoda Auto
Jen dekor u spolujezdce je jiný
Zdroj: Škoda Auto
Lze si vybírat ze tří jízdních režimů
Zdroj: Škoda Auto
Baterie vyplňují velkou část prostoru pod podlahou
Zdroj: Škoda Auto
Superb iV najíždí k dobíjecímu stojanu předkem
Zdroj: Škoda Auto
Dvířka jsou dovedně ukryta
Zdroj: Škoda Auto
K dispozici je verze limuzína i kombi
Zdroj: Škoda Auto
Vůz se vyrábí Kvasinách, ale zkoušeli jsme ho poprvé také v Asterodamu
Zdroj: Škoda Auto
Kufr je kvůli přesunutí palivové nádrže pod jeho dno menší
Zdroj: Škoda Auto
Kolem páky voliče režimů jsou nová tlačítka
Zdroj: Škoda Auto
Schéma uspořádání pohonu
Zdroj: Škoda Auto
Superb iV při jízdě v elektrickém režimu
Zdroj: Škoda Auto