Zdroj: Radek Pecák
Na kvalitním povrchu jezdí Seat jedna báseň
Zdroj: Radek Pecák
Proporce vozu působí vyváženě i při pohledu zezadu
Zdroj: Radek Pecák
Volant není nijak avantgardní
Zdroj: Radek Pecák
Absence klasických ovládacích prvků je ale u značky revolucí
Zdroj: Seat
Dotykový displej musí řešit vše
Zdroj: Radek Pecák
Společně s touto lištou
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadají spouštěče světel
Zdroj: Radek Pecák
Řadicí páka je krátká a má klasický tvar
Zdroj: Radek Pecák
Na vypnutí asistenta pro jízdu v pruhu upozorňují hned dvě kontrolky
Zdroj: Radek Pecák
Takto svítí upozorňovač na auta v mrtvém úhlu
Zdroj: Radek Pecák
Palubní počítač se ovládá klasicky
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou mixem sportovnosti a pohodlí
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost
Zdroj: Radek Pecák
Interiér zde prosvětluje i toto maličké okénko
Zdroj: Radek Pecák
K dispozici může být i třízónová klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Kapsičku na mobil na rozdíl od konkurentů neušili
Zdroj: Radek Pecák
Toto otvírání víka kufru se nezměnilo
Zdroj: Radek Pecák
Objem kufru je průměrný
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá, pokud je dno v dolní poloze
Zdroj: Radek Pecák
Dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Bezklíčkové otevírání funguje jen na předních dveřích
Zdroj: Radek Pecák
Pásy nelze nastavit výškově
Zdroj: Radek Pecák
Kapotu musíte zajistit ocelovou vzpěrou
Zdroj: Radek Pecák
Nápaditý lem světlometů
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu jsou světla propojená lištou
Zdroj: Radek Pecák
Zrcátka vypadají hodně sportovně
Zdroj: Radek Pecák
Příplatková osmnáctipalcová kola
Zdroj: Radek Pecák
Vzletný typ písma s označením modelu
Zdroj: Radek Pecák