Galerie: První svezení se Škodou Kodiaq po faceliftu

Škoda Kodiaq po loňském faceliftu Nejvíce času jsem strávil za volantem Kodiaqu Sportline Výkony motoru i podvozku postačovaly na svižnou jízdu v náročném terénu Spotřeba vozu s motorem 2,0 TSI (140 kW)se pohybovala v rozmezí od 8 do 10 litrů benzínu. K dispozici již je ale také verze RS Tu pohání tentokrát benzinový turbomotor z Octavie RS Dieselové verze jsem prověřil v terénu Vyjeli jsme až do nadmořské výšky kolem 2 000 metrů Toto je současné portfolio modelu Kodiaq Cestovací trasy vedly krásnými lokalitami v oblasti kolem horského střediska Megeve ve Francii Často jsme jezdili kolem vody a někdy i skrze ni Interiér se měnil jen poměrně málo pochopitelně se změnil centrální displej a digitální může být také přístrojový štít sedačky jsou kvalitnější a s více funkcemi Konektory jsou nyní typu USB-C Interiér může být stále až sedmimístný Takto vypadá zavazadlový prostor se vztyčenými třemi řadami sedaček Takto se dvěmi A zde je prostor pro přespání dvou dospělých V Kodiaqu RS je nyní benzinový motor Pozměněný interiér s novým volantem Sportovní sedačky Světla můžou být také Matrix Vzadu je nová grafika Nový Kodiaq jsme mohli vyzkoušet také na nezpevněných cestách v horském terénu