Popis

Nový Kodiaq jsme mohli vyzkoušet také na nezpevněných cestách v horském terénu

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Nejvíce času jsem strávil za volantem Kodiaqu Sportline

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Výkony motoru i podvozku postačovaly na svižnou jízdu v náročném terénu

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Spotřeba vozu s motorem 2,0 TSI (140 kW)se pohybovala v rozmezí od 8 do 10 litrů benzínu.

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

K dispozici již je ale také verze RS

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Tu pohání tentokrát benzinový turbomotor z Octavie RS

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Dieselové verze jsem prověřil v terénu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vyjeli jsme až do nadmořské výšky kolem 2 000 metrů

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Toto je současné portfolio modelu Kodiaq

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Cestovací trasy vedly krásnými lokalitami

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

v oblasti kolem horského střediska Megeve ve Francii

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Často jsme jezdili kolem vody

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

a někdy i skrze ni

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Interiér se měnil jen poměrně málo

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

pochopitelně se změnil centrální displej

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

a digitální může být také přístrojový štít

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

sedačky jsou kvalitnější

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

a s více funkcemi

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Konektory jsou nyní typu USB-C

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Interiér může být stále až sedmimístný

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Takto vypadá zavazadlový prostor se vztyčenými třemi řadami sedaček

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Takto se dvěmi

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

A zde je prostor pro přespání dvou dospělých

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

V Kodiaqu RS je nyní benzinový motor

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Pozměněný interiér s novým volantem

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Sportovní sedačky

Zdroj: Škoda-Auto

Světla můžou být také Matrix

Popis

Světla můžou být také Matrix

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Vzadu je nová grafika

Zdroj: Škoda-Auto