Popis

Také do historického městečka Plasy jsem zavítal při prvním svezení s novou Škodou Enyaq iV

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Enyaq je po dlouhých desetiletích opět "zakokolkou"

Zdroj: Škoda Auto

V zádi je tradičně velký zavazadlový prostor

Popis

V zádi je tradičně velký zavazadlový prostor

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Z boku auto připomíná spíše zvýšené kombi

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Maska chladiče je kompletně vyplněná plastem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vpředu (zatím) motor není

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Aerodynamiku vylepšují různé spojlery

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nový ozdobný prvek na blatníku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kola jsou obrovská - můžou mít až velikost 21 palců

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je v duchu trendu nastolenému Octavií 4

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Centrální displej má úhlopříčku 13 palců

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na voliči chybí režim P

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky jsou obrovské

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nastavit je lze v řadě směru pomocí elektromotorů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu si sednou bez problémů také dvoumetroví jedinci

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr má pravidelný tvar a dostatečný objem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Po sklopení opěradel ovšem nevznikne rovina

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Otvor pro prostrčení předmětů je dostatečně velký

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Speciální místo je vyčleněno pro trojúhelník a pro další prvky povinné výbavy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kabely lze uklidit pod podlahu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ve výbavě můžou být i clony skel

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Místo pro dva mobily v centrální konzole

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Typická linka na palubní desce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zůstala čtyři tlačítka pro ovládání okének

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Speciální madlo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Malá tajná zásuvka vlevo od řidiče

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dobíjecí zásuvka je vpravo vzadu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Střešní okno není přes celou střechu. Zato je ho možné otevřít

Zdroj: Radek Pecák