Popis

První z kusů nové série má dvoubarevné lakování

Zdroj: Radek Pecák

A šedivou střechu

Popis

A šedivou střechu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na místo focení dojel na podvalníku, je však již plně pojízdný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod mělnickým zámkem to vozu slušelo s bílými koly

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Mohl by však mít i černá

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu jsou dvě koncovky výfuku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Spojler je stejný jako u vozů z devadesátých let

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také design předního nárazníku se nezměnil

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Palubní deska zůstala z favoritu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volant je také původní dobový - škodovácký, jen je čalouněný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kompletní zavazadlový prostor je vyčalouněný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod podlážkou již ale není rezerva, nýbrž dojezdová sada

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky mají šedivou barvu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A jsou vyhřívané

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Z vozu je solidní výhled i při natažené střeše

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zákazník dostane auto s nájezdem 0 kilometrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Je lépe, když s ní manipulují dva

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dá se pak zakrýt

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pak to vypadá takto

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na volantu je plaketka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A také na řadicí páce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zpracování všech detailů je na vysoké úrovni

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jedná se přestavbu, proto má vůz původní výrobní štítek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor doznal některých úprav

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V jeho prostoru je i zásuvka pro dobíjení baterie

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V dílně se mezitím pracuje na dalších kusech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt