V Indii se nabízí množství aut, které jsou připravené speciálně pro toto teritorium
Zdroj: Radek Pecák
Návštěvníky autosalonu vítal obrovský kovový slon
Zdroj: Radek Pecák
Na stánku Škody poutal pozornost i rapid v matné barvě
Zdroj: Radek Pecák
V Indii mají problém s kvalitou ovzduší, proto se klade důraz na ekologické pohony. Ovšem v tomto Suzuki pak po zabudování nádrže na CNG nezbyde v kufru vůbec žádný prostor
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Volkswagen Taigun bude jedním ze čtyř nabízených SUV Volkswagenu v Indii
Zdroj: Radek Pecák
Světová premiéra konceptu elektrického crossoveru Suzuki Maruti s označením Futuro-e
Zdroj: Radek Pecák
Tento koncept Mahindry nese název Sierra
Zdroj: Radek Pecák
Mahindra Atom aspiruje na nejlevnější elektromobil světa
Zdroj: Radek Pecák
Ovzduší v Dillí opravdu není čisté, jak ukazuje i pohled ven z výstavní haly
Zdroj: Radek Pecák
Tuk tuky se spalovacími motory by mohly nahradit tyto elektrické verze
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání je stále stejné
Zdroj: Radek Pecák
Baterii je možno měnit
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá vozidlo i s boxem pro dobíjení
Zdroj: Radek Pecák
Kia má pro Indii speciální verzi velkoprostorového Karnivalu
Zdroj: Radek Pecák
A chystá i další malé SUV s názvem Sonet
Zdroj: Radek Pecák
Premiéru měl i sedan Hyundai odvozený z malého vozu i10
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá z předního pohledu
Zdroj: Radek Pecák
Asi nejzajímavější interiér měl koncept Mahindra Funster
Zdroj: Radek Pecák
Je to ale opravdu jen designové cvičení
Zdroj: Radek Pecák
Další chystaný elektromobil Mahindra pro zemi, kde zatím není téměř kde dobíjet
Zdroj: Radek Pecák
Na autoshow se prezentovaly i motorky
Zdroj: Radek Pecák
Indická Jawa tu původně měla být také, nakonec se odhlásila. Našel jsem ale pěknou knihu
Zdroj: Radek Pecák
Hostesky byly nejen u motorek
Zdroj: Radek Pecák
ale i u Renaultu
Zdroj: Radek Pecák
Suzuki
Zdroj: Radek Pecák
a ještě jedna od Suzuki
Zdroj: Radek Pecák
rovněž postávaly u vozů Hyundai
Zdroj: Radek Pecák
a KIA
Zdroj: Radek Pecák
Tento zajímavý offroad Force Gurkha má ovšem pouze motor s 90 koňskými silami
Zdroj: Radek Pecák