Zdroj: Mercedes-Benz
První typy měly masku přes celou příď. Jako tento doppelphaeton z roku 1908
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Tvary se moc neměnily, jen přibývalo ozdob
Zdroj: Radek Pecák
Maska krásně zapadla i do designu karosérie slavného K 500
Zdroj: Radek Pecák
V 50. letech byla asi nejmohutnější
Zdroj: Radek Pecák
Velkou výjimkou je maska na 300 SLR z poloviny 50. let. Měla spíše tvar, jaký používaly Jaguary
Zdroj: Radek Pecák
U vozů z 80. let se maska rozšířila. Jako v tomto případě u 300 SD
Zdroj: Radek Pecák
Nízké vozy jako SL 500 z 90. let měly pochopitelně i nízkou masku
Zdroj: Radek Pecák
Dnes je u Mercedesů klasických řad používána buď elegantní maska s hvězdou na kapotě
Zdroj: Mercedes-Benz
Nebo sportovnější s hvězdou uprostřed masky
Zdroj: Mercedes-Benz
Toto je nový typ masky - pro elektromobily řady EQ
Zdroj: Mercedes-Benz
Maybach používá svislé lamely hustě vedle sebe
Zdroj: Mercedes-Benz
AMG pak tentýž prvek ovšem s výraznějšími mezerami
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedesy řady A pak můžou mít buď tuto masku
Zdroj: Mercedes-Benz
Nebo i elegantní "diamantovou"
Zdroj: Mercedes-Benz
Speciální tvar je využit například u řady G
Zdroj: Mercedes-Benz