Součástí je také prodejní výstava zemědělských strojů.

Popis

Součástí je také prodejní výstava zemědělských strojů.

Zdroj: autor

Popis

BMW 850 CSi zde bylo několik, všechny v manuálu.

Zdroj: autor

Popis

Ukázka nemodernější nanotechnologie. Co kdyby náhodu zapršelo, že ano…

Zdroj: autor

Popis

Téměř okamžitá rezervace nepřekvapila, takových aut je jako šafránu. Alpina B6 3.5S je postavená na základech M3 a vzniklo pouze 62 kusů. 150 tisíc eur je ovšem i tak velká palba.

Zdroj: autor

Popis

Ne ale tak velká, jako 900 tisíc eur za M1 se 13 tisíci najetých kilometrů.

Zdroj: autor

Popis

Zahanbit se nenechalo ani Mercedes-Benz Museum.

Zdroj: autor

Popis

CLK-GTR je jeden z nejextrémnějších Mercedesů, který kdy vznikl.

Zdroj: autor

Popis

Na své si přišli také sběratelé dětských hraček.

Zdroj: autor

Popis

Renovace v podání Mercedes-Benz Classic. Když to chcete mít jako z výroby.

Zdroj: autor

Popis

Stříbrný „Yellowbird“ vypadá nenápadněji, než žlutý kousek, který Stefan Rosser proslavil na Ringu. Naživo vypadá úchvatně i v této barvě.

Zdroj: autor

Popis

Na prodej byly i tak extrémní stroje, jako je Porsche 911 GT2 (993). 435 koní, 540 Nm, hmotnost 1215 kg. Cena na vyžádání, ale odhadem něco mezi 35 až 40 miliony Kč.

Zdroj: autor

Popis

Překrásný Skyline GT-R, který nebyl na prodej. Vlastně možná i byl. Za správnou cenu je vše na prodej.

Zdroj: autor

Popis

Mitsubishi Galant Turbo z roku 1986.

Zdroj: autor

Popis

Na své si přišli a milovníci autobusů.

Zdroj: autor

Popis

Zdroj: autor

Popis

Že je E30 mánie poněkud přehnaná je dobře známý fakt. Tohle kabrio 325i Final Edition byla nabízeno za více jak 1,1 milionu Kč. Stav pochopitelně 1A.

Zdroj: autor

Popis

Sbírka závodních monopostů s motory BMW.

Zdroj: autor

Popis

Placka BMW ze severoamerických vytrvalostních závodů.

Zdroj: autor

Popis

Tak tomuhle se prostě nedá odolat.

Zdroj: autor

Popis

Maserati v stavu lepším, než v jakém vyjely z továrny.

Zdroj: autor

Popis

Pro někoho nejlepší Porsche všech dob – Carrera 2,7 RS.

Zdroj: autor

Popis

Úchvatná práce, ale 54 tisíc eur není málo? Za to si na výstavě kupíte opravdové.

Zdroj: autor

Popis

Sexy zadečky.

Zdroj: autor

Popis

Přece jsme se dočkali.

Zdroj: autor

Popis

Mnoho vystavovatelů používalo pro co nejlepší ukázku své práce zrcadla.

Zdroj: autor

Popis

Úplně nový Mercedes-Benz W114 s 532 kilometry byl hodně působivý, nicméně pochybujeme, že se prodá za cenu 160 tisíc eur, tedy přes 4 miliony korun.

Zdroj: autor

Popis

Až vám někdo zase bude říkat, že to nelze sehnat, pošlete ho výstavu Retro Classic.

Zdroj: autor

Popis

Repase starých čerpadel Bosch. A pak nemají auta vypadat jako nová.

Zdroj: autor

Popis

Repasované startéry.

Zdroj: autor

Popis

Motorek bylo také všude spousta, a to i závodních.

Zdroj: autor

Popis

Nejčastěji nabízeným automobilem bylo SL R107.

Zdroj: autor

Popis

Mercedes-Benz E500, jehož původní cena byla 154 tisíc DM.

Zdroj: autor

Popis

Málo místa v garáži se dá řešit různě.

Zdroj: autor

Popis

Některé exponáty vypadaly na první pohled nádherné, jako Poláky vystavovaná T1 Westfalia.

Zdroj: autor

Popis

Bližší ohledání už tolik radosti nepřineslo. Takhle zfušovanou renovaci jsme na výstavě ještě neviděli.

Zdroj: autor

Popis

Do posledního šroubku renovovaný E-Type.

Zdroj: autor

Popis

Asi nejošklivější Mercedes-Benz posledních let v úpravě od Lorinser.

Zdroj: autor

Popis

Majiteli tohoto Ferrari 308 GTB jsme přišli na únik chladicí kapaliny. Místo poděkování, že jsme ho ušetřili nepříjemným dotazům zájemců, nás italsky poslal hezky daleko a hluboko…

Zdroj: autor

Popis

Nechyběl ani stánek ZF.

Zdroj: autor

Popis

Sehnat koberečky na vašeho veterány může být u výrobců velký problém, případně drahý problém. Řešením by mohla být jeho nová výroba v menším počtu dílů.

Zdroj: autor

Popis

Leštičky jsou také nedílnou výbavou všech renovátorů a součástí všech výstav historických vozidel.

Zdroj: autor

Popis

Pokud to myslíte s renovací vážně, musíte karoserii nechat chemicky zbavit staré barvy. Tohle je výsledek tohoto chemického postupu.

Zdroj: autor

Popis

Pagoda atakuje cenu hodně přes 3 miliony Kč.

Zdroj: autor

Popis

Nechyběla ani historická Ferrari.

Zdroj: autor

Popis

Velké zastoupení měla také řada E24.

Zdroj: autor

Popis

Tenhle Citroën DS 21 Decapotable z roku 1968 je jedním z 95 vyrobených kusů a cenovkou přes 4 miliony korun.

Zdroj: autor

Popis

Je libo nový motor pro vaše Porsche?

Zdroj: autor

Popis

Ne všechny vozy byly naleštěné. Ferrari 330 GT v nálezovém stavu.

Zdroj: autor

Popis

Felicia na serveru bazos.cz dosahuje až milionu korun. Pokřivenost českého trhu dokazuje trojice kusů, kdy nejdražší byl za 23 tisíc eur.

Zdroj: autor

Popis

Ferrari Superamerica bylo svého času nerychlejší vůz se stahovací střechou. Vzniklo jich pouze 559 kusů a oproti 575M byl výkon o něco vyšší. Tahle verze s manuálem (vzniklo pouze 43 kusů) měla cenu na vyžádání.

Zdroj: autor

Popis

Koupit lze v podstatě jakýkoliv díl či detail. Tady seženete opravdu téměř vše.

Zdroj: autor

Popis

Stánek měl i Unimog. Expediční kamion vzadu byl na prodej.

Zdroj: autor

Popis

Pořád nevíme, co si o tomhle myslet.

Zdroj: autor

Popis

Překrásné EVO s turbem velkým jak z náklaďáku. Opět předmět k dlouhé debatě.

Zdroj: autor

Popis

Jestli jste nikdy neviděli Gullwing, tak tady se pomějete. Nejdražší auto výstavy s veřejně dostupnou cenou – cca 35 milionů korun.

Zdroj: autor

Popis

Lotus Esprit Mk.I v nádherném původním stavu.

Zdroj: autor

Popis

Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale „Muso Basso“ od Bertone, to je v současnosti okolo 10 milionů Kč na kolech.

Zdroj: autor

Popis

145 km/h v tomhle? Díky, raději ne.

Zdroj: autor

Popis

Stejně jako u nás letí stroje JAWA nebo ČZ, je celoevropsky v kurzu Vespa. Cena je ale opravdu vysoká. Průměr za 125 tisíc Kč, hezké kousky za 250 tisíc.

Zdroj: autor

Popis

Na prodej byly také jukebox či čerpací stojany.

Zdroj: autor

Popis

Kromě jedné krásné „hatchiroku“ a tohoto Land Cruiseru jsme další Toyotu neviděli.

Zdroj: autor

Popis

Výstava Retro Classic je skvělou příležitostí, jak prodat třeba vířivku.

Zdroj: autor

Popis

Interiér s barem nejdražšího automobilu své doby - Mercedes-Benz 600 Pullman, která měří na délku ohromujících 6240 mm.

Zdroj: autor

Popis

Někdo si doma buduje akvárium, jiný po večerech vyrábí „akvárka“ pro autaře. Detaily a preciznost byly dechberoucí.

Zdroj: autor

Popis

Monopost, který sedlal Gilles Villeneuve počátkem 80. let minulého století. Světlá výška je odhadem tak 3 cm!

Zdroj: autor

Popis

DKW Type 30 Schnellaster se dá označit za pradědečka všech minibusů/MPV. Dvouválec však už tehdy byl zoufale pomalý.

Zdroj: autor

Popis

Tohle byly jediné ostré Escorty na celé výstavě…

Zdroj: autor

Popis

Lidská fantazie nezná mezí.

Zdroj: autor

Popis

Závodní Capri 2600 RS jako upomínka závodních úspěchů tohoto legendárního vozu. Do příchodu BMW 3,0 CSL neměl absolutně žádnou konkurenci.

Zdroj: autor

Popis

Lotus Omega možná byl svého času nejrychlejším sedanem světa, ale jeho interiér byl ve srovnání s ostrými BMW a Mercedesy propastně daleko.

Zdroj: autor

Popis

Při pohledu na Commodore GS/E prostě jednoho musí mrzet, jak to s Opelem dopadlo. I ten automat bychom mu odpustili.

Zdroj: autor

Popis

Opel Manta GT/E jako dobové rychlé šípy.

Zdroj: autor

Popis

Někteří prodejci rovnou ukázali, jakého zajíce v pytli si kupujete.

Zdroj: autor

Popis

V době, kdy všichni velcí hráči na poli sportovních vozů z pragmatických důvodů volili kulisy řazení „psí noha“, Chevrolet Corvette vyznával standardní „háčko“. Protože původně to zase tak sportovní auto nebylo, rozhodně ne jízdními vlastnosti.

Zdroj: autor

Popis

Maserati mělo poměrně četní zastoupení.

Zdroj: autor

Popis

Capri letos slaví 50 let, což si zasloužilo minimálně vlastní stánek. Na prodej nebylo ani jedno.

Zdroj: autor

Popis

Imola rot je mezi fanoušky M3 E46 velmi oblíbená barva. K vidění bylo hned několik. Cena takovýchto kusů přesahovala 750 tisíc Kč.

Zdroj: autor

Popis

Volkswagen Caravelle Carat pro 6 lidí je nejluxusnější T3, kterou jste tehdy mohli mít. Tradici byznys transportérů Volkswagen drží dodnes.

Zdroj: autor

Popis

Velmi zajímavé srovnání – tehdy se závodní monoposty vešly na T2 Pritsche, která opravdu velká není. Valník v původním stavu si majitel cenil na 11,5 tisíce eur.

Zdroj: autor

Popis

Modrá je dobrá, už je to tak – Porsche 964 Speedster.

Zdroj: autor

Popis

Potkat originální Mustang Boss 302 první série z roku 1969 je vzácnost. Velká vzácnost. Tento konkrétně byl sice kompletně restaurován, ale to na věci nic nemění.

Zdroj: autor

Popis

Packard Super 8 je obrovský automobil. O to víc překvapí, že je pouze pro 2. Vzadu totiž nechcete sedět ani za trest. Nastupuje se přes stupátka na nárazníku a blatníku.

Zdroj: autor

Popis

Některé detaily amerických strojů byly jednoduše úchvatné.

Zdroj: autor

Popis

Corvette nepatřila mezi časté exponáty.

Zdroj: autor

Popis

Jestli chcete nejoblíbenější americké auto tamější hip-hopové scény, potřebujete Chevrolet Impala z roku 1964.

Zdroj: autor

Popis

Amerických aut bylo na veletrhu vidět minimum. Když už ano, stál to za to. Tohle Camaro SS mělo například původní lak.

Zdroj: autor

Popis

Kdo potřebuje SUV se sedmimístným uspořádáním, když v Americe se už před více než 60 lety běžně jezdilo v 8 lidech. Ten zavazadelník prostě nepochopíte.

Zdroj: autor

Popis

Přestože jde spíše víceméně o design, limitovaná edice z roku 2001, která vznikla k oslavě 100 let působení v motoristickém sportu mladoboleslavské automobilky, bude jednou horké zboží. Už teď stojí „veletržních“ 17 tisíc eur.

Zdroj: autor

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt