BMW 850 CSi zde bylo několik, všechny v manuálu.
Zdroj: autor
Ukázka nemodernější nanotechnologie. Co kdyby náhodu zapršelo, že ano…
Zdroj: autor
Téměř okamžitá rezervace nepřekvapila, takových aut je jako šafránu. Alpina B6 3.5S je postavená na základech M3 a vzniklo pouze 62 kusů. 150 tisíc eur je ovšem i tak velká palba.
Zdroj: autor
Ne ale tak velká, jako 900 tisíc eur za M1 se 13 tisíci najetých kilometrů.
Zdroj: autor
Zahanbit se nenechalo ani Mercedes-Benz Museum.
Zdroj: autor
CLK-GTR je jeden z nejextrémnějších Mercedesů, který kdy vznikl.
Zdroj: autor
Součástí je také prodejní výstava zemědělských strojů.
Zdroj: autor
Na své si přišli také sběratelé dětských hraček.
Zdroj: autor
Renovace v podání Mercedes-Benz Classic. Když to chcete mít jako z výroby.
Zdroj: autor
Stříbrný „Yellowbird“ vypadá nenápadněji, než žlutý kousek, který Stefan Rosser proslavil na Ringu. Naživo vypadá úchvatně i v této barvě.
Zdroj: autor
Na prodej byly i tak extrémní stroje, jako je Porsche 911 GT2 (993). 435 koní, 540 Nm, hmotnost 1215 kg. Cena na vyžádání, ale odhadem něco mezi 35 až 40 miliony Kč.
Zdroj: autor
Překrásný Skyline GT-R, který nebyl na prodej. Vlastně možná i byl. Za správnou cenu je vše na prodej.
Zdroj: autor
Mitsubishi Galant Turbo z roku 1986.
Zdroj: autor
Na své si přišli a milovníci autobusů.
Zdroj: autor
Zdroj: autor
Že je E30 mánie poněkud přehnaná je dobře známý fakt. Tohle kabrio 325i Final Edition byla nabízeno za více jak 1,1 milionu Kč. Stav pochopitelně 1A.
Zdroj: autor
Sbírka závodních monopostů s motory BMW.
Zdroj: autor
Placka BMW ze severoamerických vytrvalostních závodů.
Zdroj: autor
Tak tomuhle se prostě nedá odolat.
Zdroj: autor
Maserati v stavu lepším, než v jakém vyjely z továrny.
Zdroj: autor
Pro někoho nejlepší Porsche všech dob – Carrera 2,7 RS.
Zdroj: autor
Úchvatná práce, ale 54 tisíc eur není málo? Za to si na výstavě kupíte opravdové.
Zdroj: autor
Sexy zadečky.
Zdroj: autor
Přece jsme se dočkali.
Zdroj: autor
Mnoho vystavovatelů používalo pro co nejlepší ukázku své práce zrcadla.
Zdroj: autor
Úplně nový Mercedes-Benz W114 s 532 kilometry byl hodně působivý, nicméně pochybujeme, že se prodá za cenu 160 tisíc eur, tedy přes 4 miliony korun.
Zdroj: autor
Až vám někdo zase bude říkat, že to nelze sehnat, pošlete ho výstavu Retro Classic.
Zdroj: autor
Repase starých čerpadel Bosch. A pak nemají auta vypadat jako nová.
Zdroj: autor
Repasované startéry.
Zdroj: autor
Motorek bylo také všude spousta, a to i závodních.
Zdroj: autor
Nejčastěji nabízeným automobilem bylo SL R107.
Zdroj: autor
Mercedes-Benz E500, jehož původní cena byla 154 tisíc DM.
Zdroj: autor
Málo místa v garáži se dá řešit různě.
Zdroj: autor
Některé exponáty vypadaly na první pohled nádherné, jako Poláky vystavovaná T1 Westfalia.
Zdroj: autor
Bližší ohledání už tolik radosti nepřineslo. Takhle zfušovanou renovaci jsme na výstavě ještě neviděli.
Zdroj: autor
Do posledního šroubku renovovaný E-Type.
Zdroj: autor
Asi nejošklivější Mercedes-Benz posledních let v úpravě od Lorinser.
Zdroj: autor
Majiteli tohoto Ferrari 308 GTB jsme přišli na únik chladicí kapaliny. Místo poděkování, že jsme ho ušetřili nepříjemným dotazům zájemců, nás italsky poslal hezky daleko a hluboko…
Zdroj: autor
Nechyběl ani stánek ZF.
Zdroj: autor
Sehnat koberečky na vašeho veterány může být u výrobců velký problém, případně drahý problém. Řešením by mohla být jeho nová výroba v menším počtu dílů.
Zdroj: autor
Leštičky jsou také nedílnou výbavou všech renovátorů a součástí všech výstav historických vozidel.
Zdroj: autor
Pokud to myslíte s renovací vážně, musíte karoserii nechat chemicky zbavit staré barvy. Tohle je výsledek tohoto chemického postupu.
Zdroj: autor
Pagoda atakuje cenu hodně přes 3 miliony Kč.
Zdroj: autor
Nechyběla ani historická Ferrari.
Zdroj: autor
Velké zastoupení měla také řada E24.
Zdroj: autor
Tenhle Citroën DS 21 Decapotable z roku 1968 je jedním z 95 vyrobených kusů a cenovkou přes 4 miliony korun.
Zdroj: autor
Je libo nový motor pro vaše Porsche?
Zdroj: autor
Ne všechny vozy byly naleštěné. Ferrari 330 GT v nálezovém stavu.
Zdroj: autor
Felicia na serveru bazos.cz dosahuje až milionu korun. Pokřivenost českého trhu dokazuje trojice kusů, kdy nejdražší byl za 23 tisíc eur.
Zdroj: autor
Ferrari Superamerica bylo svého času nerychlejší vůz se stahovací střechou. Vzniklo jich pouze 559 kusů a oproti 575M byl výkon o něco vyšší. Tahle verze s manuálem (vzniklo pouze 43 kusů) měla cenu na vyžádání.
Zdroj: autor
Koupit lze v podstatě jakýkoliv díl či detail. Tady seženete opravdu téměř vše.
Zdroj: autor
Stánek měl i Unimog. Expediční kamion vzadu byl na prodej.
Zdroj: autor
Pořád nevíme, co si o tomhle myslet.
Zdroj: autor
Překrásné EVO s turbem velkým jak z náklaďáku. Opět předmět k dlouhé debatě.
Zdroj: autor
Jestli jste nikdy neviděli Gullwing, tak tady se pomějete. Nejdražší auto výstavy s veřejně dostupnou cenou – cca 35 milionů korun.
Zdroj: autor
Lotus Esprit Mk.I v nádherném původním stavu.
Zdroj: autor
Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale „Muso Basso“ od Bertone, to je v současnosti okolo 10 milionů Kč na kolech.
Zdroj: autor
145 km/h v tomhle? Díky, raději ne.
Zdroj: autor
Stejně jako u nás letí stroje JAWA nebo ČZ, je celoevropsky v kurzu Vespa. Cena je ale opravdu vysoká. Průměr za 125 tisíc Kč, hezké kousky za 250 tisíc.
Zdroj: autor
Na prodej byly také jukebox či čerpací stojany.
Zdroj: autor
Kromě jedné krásné „hatchiroku“ a tohoto Land Cruiseru jsme další Toyotu neviděli.
Zdroj: autor
Výstava Retro Classic je skvělou příležitostí, jak prodat třeba vířivku.
Zdroj: autor
Interiér s barem nejdražšího automobilu své doby - Mercedes-Benz 600 Pullman, která měří na délku ohromujících 6240 mm.
Zdroj: autor
Někdo si doma buduje akvárium, jiný po večerech vyrábí „akvárka“ pro autaře. Detaily a preciznost byly dechberoucí.
Zdroj: autor
Monopost, který sedlal Gilles Villeneuve počátkem 80. let minulého století. Světlá výška je odhadem tak 3 cm!
Zdroj: autor
DKW Type 30 Schnellaster se dá označit za pradědečka všech minibusů/MPV. Dvouválec však už tehdy byl zoufale pomalý.
Zdroj: autor
Tohle byly jediné ostré Escorty na celé výstavě…
Zdroj: autor
Lidská fantazie nezná mezí.
Zdroj: autor
Závodní Capri 2600 RS jako upomínka závodních úspěchů tohoto legendárního vozu. Do příchodu BMW 3,0 CSL neměl absolutně žádnou konkurenci.
Zdroj: autor
Lotus Omega možná byl svého času nejrychlejším sedanem světa, ale jeho interiér byl ve srovnání s ostrými BMW a Mercedesy propastně daleko.
Zdroj: autor
Při pohledu na Commodore GS/E prostě jednoho musí mrzet, jak to s Opelem dopadlo. I ten automat bychom mu odpustili.
Zdroj: autor
Opel Manta GT/E jako dobové rychlé šípy.
Zdroj: autor
Někteří prodejci rovnou ukázali, jakého zajíce v pytli si kupujete.
Zdroj: autor
V době, kdy všichni velcí hráči na poli sportovních vozů z pragmatických důvodů volili kulisy řazení „psí noha“, Chevrolet Corvette vyznával standardní „háčko“. Protože původně to zase tak sportovní auto nebylo, rozhodně ne jízdními vlastnosti.
Zdroj: autor
Maserati mělo poměrně četní zastoupení.
Zdroj: autor
Capri letos slaví 50 let, což si zasloužilo minimálně vlastní stánek. Na prodej nebylo ani jedno.
Zdroj: autor
Imola rot je mezi fanoušky M3 E46 velmi oblíbená barva. K vidění bylo hned několik. Cena takovýchto kusů přesahovala 750 tisíc Kč.
Zdroj: autor
Volkswagen Caravelle Carat pro 6 lidí je nejluxusnější T3, kterou jste tehdy mohli mít. Tradici byznys transportérů Volkswagen drží dodnes.
Zdroj: autor
Velmi zajímavé srovnání – tehdy se závodní monoposty vešly na T2 Pritsche, která opravdu velká není. Valník v původním stavu si majitel cenil na 11,5 tisíce eur.
Zdroj: autor
Modrá je dobrá, už je to tak – Porsche 964 Speedster.
Zdroj: autor
Potkat originální Mustang Boss 302 první série z roku 1969 je vzácnost. Velká vzácnost. Tento konkrétně byl sice kompletně restaurován, ale to na věci nic nemění.
Zdroj: autor
Packard Super 8 je obrovský automobil. O to víc překvapí, že je pouze pro 2. Vzadu totiž nechcete sedět ani za trest. Nastupuje se přes stupátka na nárazníku a blatníku.
Zdroj: autor
Některé detaily amerických strojů byly jednoduše úchvatné.
Zdroj: autor
Corvette nepatřila mezi časté exponáty.
Zdroj: autor
Jestli chcete nejoblíbenější americké auto tamější hip-hopové scény, potřebujete Chevrolet Impala z roku 1964.
Zdroj: autor
Amerických aut bylo na veletrhu vidět minimum. Když už ano, stál to za to. Tohle Camaro SS mělo například původní lak.
Zdroj: autor
Kdo potřebuje SUV se sedmimístným uspořádáním, když v Americe se už před více než 60 lety běžně jezdilo v 8 lidech. Ten zavazadelník prostě nepochopíte.
Zdroj: autor
Zdroj: autor