Ruf BTR z roku 1983 s přeplňovaným šestiválcem 3,4 litru.
Zdroj: RUF Automobile
Ruf CTR Yellowbird z roku 1987, který se na dlouhou dobu stal nejrychlejším sériovým autem na světě.
Zdroj: RUF Automobile
Přeplňovaný Ruf RCT Evo o výkonu 425 koní (313 kW).
Zdroj: RUF Automobile
Přeplňovaný Ruf RCT Evo o výkonu 425 koní (313 kW).
Zdroj: RUF Automobile
Ruf RGT-8 - jediná produkční 911 vybavená vidlicovým osmiválcem.
Zdroj: RUF Automobile
Ruf RGT-8 - jediná produkční 911 vybavená vidlicovým osmiválcem.
Zdroj: RUF Automobile
Ruf CTR3 Clubsport o výkonu 777 koní (571 kW).
Zdroj: RUF Automobile
Ruf CTR3 Clubsport o výkonu 777 koní (571 kW).
Zdroj: RUF Automobile
Nový Ruf CTR představený na autosalonu v Ženevě.
Zdroj: RUF Automobile
Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965
Zdroj: Jan Charvát