Zdroj: archiv
Toyo si pro prezentaci svých pneumatik vybralo moderní pojetí Mercedes-Benz 300SL „Gullwing“, který na podvozku modelu SLK 32 AMG postavil John Sarkisyan.
Zdroj: archiv
Ford Bronco je často upravovaným vozem.
Zdroj: archiv
Takhle vidí prezentaci nového motoru Chevrolet. Motor LT5 o objemu 6,2 litru má základ v Corvette ZR1. Jeho 770 koní si Chevrolet cení na 20 tisíc dolarů.
Zdroj: archiv
MG MGB GT s 5litrovým motorem Roush a barvou karoserie od BMW M Motorsport.
Zdroj: archiv
V Americe se říká „Co je velký, to je dobrý“. Tohle GMC Denali bude patrně jedno z nejlepších aut na světě.
Zdroj: archiv
Mazda R100 s 710koňovým třírotorovým Wanklem se stala jedním z oceněných automobilů letošní výstavy SEMA.
Zdroj: archiv
Vše, co na potřebujete na cesty. Kolik asi tak „žere“ ten 6,6litový V8 od Chevroletu?
Zdroj: archiv
Polaris, výrobce ATV, si tentokrát vypůjčil téma z filmu Auta.
Zdroj: archiv
Tuningu se na výstavě SEMA nevyhne nic. Ani BMW i8. Tohle je od Liberty Walk.
Zdroj: archiv
V Americe na silnici dostanete cokoliv.
Zdroj: archiv
Datsun 240Z s motorem z BMW M5 V10 a převodovkou SMG. Tohle musí jezdit neskutečně!
Zdroj: archiv
Ford F-100 „Shadow“ s 5litrovým V8.
Zdroj: archiv
Pneumatikářská společnost Maxxis a jejich verze Wankelu v RX-7. Zatím má 811 koní, ale cílem je meta 1000 koní.
Zdroj: archiv
Maserati GranTurismo od Liberty Walk.
Zdroj: archiv
Reinkarnace kdysi slavného dragsteru Little Red Wagon, postavená na základě Dodge A100. Výkon? Přes 900 koní.
Zdroj: archiv
MINI se dvěma motory Honda B16 má výkon přes 1100 koní.
Zdroj: archiv
Není nafta? Nevadí, tenhle Jeep Kaiser 4x4 (původně je 6x6) pojede na vše, co hoří.
Zdroj: archiv
Chevrolet Corvette C1 s 20palcovými koly z 21 století, předním zavěšením z Vette C6 13palcovými brzdami. Pod kapotou přes 500 koní.
Zdroj: archiv
Vy ho asi neznáte, ale tohle je Jeep Traveller z roku 1963 a jeden z pouhých 705 vyrobených exemplářů s řadovou šestkou 3,8 Tornado. Velká vzácnost.
Zdroj: archiv
Tak trochu jiný Type-R. Tenhle má v každém zadním kole elektromotor, takže jde o AWD.
Zdroj: archiv
Chevrolet Bel Air od „lakýrů“ z Count Customs.
Zdroj: archiv
Čtyřkolka Volkswagen Golf Mk II s motorem z Golfu R32 a karoserií od společnosti Pandem.
Zdroj: archiv
Vítěz letošního šampionátu Formula Drift 2018 - Nissan S15 Silvia
Zdroj: archiv
DeLorean s elektronickým posilovačem řízení od floridské společnosti EPAS Performance.
Zdroj: archiv
VW Brouk s V8 z Buicku.
Zdroj: archiv
Sběratelé autíček Hot Wheels dobře znají – Twin Mill.
Zdroj: archiv
Chevrolet G 20 Shorty Van v oranžové barvě Lamborghini? Proč ne?
Zdroj: archiv
Tohle monstrum na silnici nechcete potkat. Hvězda seriálu Road Hauks.
Zdroj: archiv
Originální Volvo Amazon Wagon s původním střešním boxem, dobovými lyžemi a sněhovými řetězy. Stánek švédské firmy Thule…
Zdroj: archiv
Policejní auto ze 70. let aplikované na moderní Mustang.
Zdroj: archiv
Dodge Challenger „Cactus Runner“ je ideálním strojem pro všechny cesty. Má dokonce i redukci!
Zdroj: archiv
Cadillac Sedanette Custom z roku 1958 je vítězem letošní prestižní ceny Goodguys 2018 Custom of the Year.
Zdroj: archiv
V tomhle přežijete i apokalypsu - Sherp ATV.
Zdroj: archiv
Na výstavě SEMA má možnost prezentace každý, kdo něco umí. Studebaker Champion z roku 1940 po tří letém restaurování. Vnitřnosti jsou novodobé.
Zdroj: archiv
SEMA je také o klasických vozech. Zde firma Pasubio na modelu E-Type Mk. III prezentovala unikátní celokožené čalounění.
Zdroj: archiv
Chevrolet C10 pickup byl jedním z mnoha upravených vozů, postavených od základu znova.
Zdroj: archiv
Auto pro diskžokeje v podání Nissanu.
Zdroj: archiv
Tomuhle říkáme restaurování. Hezky do posledního šroubku.
Zdroj: archiv
International MTX z filmu Rychle a zběsile.
Zdroj: archiv
Vítěz americké Formule 3 s motorem z nejnovějšího Civicu Type R.
Zdroj: archiv
Tohle je něco! Auto pro kvadruplegiky, kteří ho ovládají pohybem hlavy doprava či doleva a nasáváním či vyfukováním vzduchu pro zrychlení a zpomalování.
Zdroj: archiv
Jako promo nových kol si lepší auto vybrat nemohli – Rotiform jejich Scirocco se závodní karoserií Berg Cup.
Zdroj: archiv
Advanced Flow Engineering a jejich pojetí „žluté drožky“.
Zdroj: archiv
Cadillac Coupe De Ville (1960) a dvakrát přeplňovaný motor LSX 427 s 1115 koňmi. Kde to máme podepsat?
Zdroj: archiv
Kompletně originální až na motor. Dýchavičný diesel byl nahrazen moderním Cumminsem s objemem 2,8 litru.
Zdroj: archiv
Lidé kolem Kena Blocka se prezentovali rally legendou, jejíž dvoulitr vyladili až na 700 koní!
Zdroj: archiv
Australané vystavili první zahraniční automobil, který bude sloužit tamější polici. Samozřejmě že má motor V6.
Zdroj: archiv
Tenhle Ford Edsel Ranger z roku 1952 upravila firma Roush, která se specializuje na Fordy.
Zdroj: archiv
Nádhernou ukázkou retro tuningu je Ferrari 328 GTB z roku 1988, které upravila pneumatikářská společnost Toyo. Na vzduchovém podvozku vypadá fenomenálně.
Zdroj: archiv
Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965
Zdroj: Jan Charvát