Levnější verze měla mít příď s jedním párem světlometů
Zdroj: Radek Pecák
Silnější motorizace pak se dvěma
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
Auto bylo na svoji dobu velké
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
A dostatečně reprezentativní
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
Kombi také rozhodně nevypadalo zle
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
Přístup do nákladového prostoru byl přímo vzorový
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
A velký objem bylo možné ještě zvětšit sklopením sedadel
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
Palubní deska byla pochopitelně poplatná době
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
Sedačky vypadaly "italsky"
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
Vyvíjely se nové motory
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
V přídi byly namontovány podélně
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
Další karosářskou verzí bylo kupé
Zdroj: Archiv Škoda-Auto
Jeden exemplář je v Technickém muzeu v Brně
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Prototyp Škody 720 ID 1
Zdroj: Archiv Škoda-Auto