Galerie: Škoda Fabia - první svezení po faceliftu

S fabií jezdíme hlavně po silnicích středních Čech Design se změnil vzadu i vpředu v zadních náraznících jsou teď také odrazky To vůz opticky rozšiřuje Boční profil se při faceliftu samozřejmě nezměnil Ani velikost zavazadlového prostoru Vpředu je jiná čelní maska Světlomety jsou užší a vždy budou mít na spodním okraji pásek LED pro denní svícení Vybavenější varianty mají LED světla i vzadu Stejné designové úpravy podstoupil i kombík Jízdní vlastnosti prověřujeme s vozem obsazeným dvěma dospělými Podvozek je stále naladěný poměrně měkce Zadní část kombíku působí i po faceliftu mohutně Však také skrývá velký kufr I dozadu se posadí dospělí Kvalita materiálů v kabině se zlepšila Přibylo i několik chytrých řešení Světlo v kufru lze vyjmout a použít jako kapesní svítilnu Vzadu můžou být na přání dvě USB zásuvky Grafika přístrojových ukazatelů je přehlednější Zásadní novinkou je možnost instalace systému pro hlídání mrtvého úhlu a varování před blížícími se vozidly vzadu ze strany Fabia může jezdit až na osmnáctipalcových kolech V motorovém prostoru pracují vždy tříválce Jsou solidně odhlučněné