Zdroj: Škoda-Auto
Zdroj: Škoda-Auto
Vůz se využíval i pro propagaci úspěchů socialistického hospodářství a krás naší země
Zdroj: Škoda-Auto
S předchůdkyní Felicie, modelem 450, se fotila i Miss USA Charlotte Sheffield. Autorem snímků byl uznávaný fotograf Vilém Heckel.
Zdroj: Škoda-Auto
Zde jsou oba vozy - 450 i Felicia pěkně pohromady
Zdroj: Škoda-Auto
Technicky oba vycházely z modelu 440 - Spartak
Zdroj: Škoda-Auto
Motokov tehdy vyvážel Škodovky i do poměrně exotických zemí
Zdroj: Škoda-Auto
Hlavním rozeznávacím znakem mezi Škodou 450 a Felicií jsou křidélka na zadních rozích karosérie. Model 450 je neměl, Felicia ano
Zdroj: Škoda-Auto
Autu to opravdu výrazně přidalo na kráse
Zdroj: Škoda-Auto
Svého času se nabízelo i provedení s pevnou nasazovací střechou
Zdroj: Škoda-Auto
Dobový prospekt ukazuje, jak byla manipulace snadná
Zdroj: Škoda-Auto
Tuto verzi má ve sbírce i Muzeum Škoda v Mladé Boleslavi
Zdroj: Škoda-Auto
Boční silueta vozu budila pozitivní emoce již od počátku prodejů
Zdroj: Škoda-Auto
Palubní deska nejdříve vyhlížela takto
Zdroj: archiv redakce
Po modernizaci takto
Zdroj: archiv redakce
Čtyřválec se zdvihovým objemem 1,1 litru měl výkon 50 koní
Zdroj: Škoda-Auto
Takto vypadal po vyjmutí z motorového prostoru
Zdroj: Škoda-Auto
Na zadních sedadlech nebylo místa nazbyt
Zdroj: Škoda-Auto
Ovšem, tam stejně jezdily maximálně děti
Zdroj: Škoda-Auto
Bílý interiér tomuto vozu slušel
Zdroj: Škoda-Auto
Felicia se dělala v Kvasinách, kde na to rádi vzpomínají
Zdroj: Škoda-Auto
Každý rok se tu konají srazy majitelů
Zdroj: Škoda-Auto
Spanilá jízda je přehlídkou vozů s krásnými pastelovými barvami
Zdroj: Škoda-Auto
Škoda se tímto vozem ráda chlubí i při různých příležitostech v cizině. Třeba v Číně
Zdroj: Škoda-Auto