Galerie: Škoda Felicia - výročí 25 let

Premiéra se uskutečnila v Praze. Felicia měla kulatější tvary než Favorit. I záď vypadala úhledně. Povedly se rovněž tvary palubní desky. Ukazatele přístrojů byly velmi přehledné. Ergonomie dalších ovládacích prvků je rovněž na výši. Před spolujezdcem mohla být buď přihrádka. Nebo airbag. Obojí najednou možné tehdy nebylo. Také zrcátka se nastavovala manuálně. Palubní počítač byl za příplatek. Základní motorizací byla opět jedna-trojka. Kufr obou verzí se oproti Favoritu a Formanu zvětšil. Zde jsou rozměry hatchbacku. a zde kombíku. Boční silueta se samozřejmě od Formana moc nelišila. Postupně se nabízely i různé akční verze, včetně dost divokých inteirérů. Felicia byl poslední pick-up v dějinách Škody. Z něj se odvodila i rekreační Felicia Fun. Zadní cestující již měli nebe nad hlavou. Auto vypadalo věru zajímavě. A za sedačkami ještě zbyl nákladový prostor. Všechny vyráběné verze Felicie pěkně pospolu.