Popis

Škoda Kamiq je postavena na stejné platformě jako třeba Polo

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Má poměrně nízkou stavbu karosérie

Zdroj: Škoda-Auto

"SUV" lišty jsou jen na spodních částech nárazníků

Popis

"SUV" lišty jsou jen na spodních částech nárazníků

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

To platí o tomto díle jak vpředu, tak vzadu

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Konstruktéři využili maximální možnou délku rozvoru, kterou tato platforma nabízí

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Světlá výška je solidních 182 milimetrů

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Na bocích budou někteří postrádat typické plastové lemy prahů a oblouků kol

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Světlomety vzadu mají komplikovaný tvar

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Vpředu je nahoře úzký pás světel pro denní svícení

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Maska je mohutná

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Kamiq nabídne opravdu hodně místa vzadu

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Palubní deska je převzatá ze Scaly

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Dominantou je "plovoucí" displej bez klasických ovládacích prvků

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Sedačky lze objednat jak běžné, tak i tyto sportovní

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Průvlak pro prostrčení delších předmětů z kufru chybí

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Objem kufru je "jen" 400 litrů

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Podlahu lze vyrovnat přídavným dílem

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Klimatizace může být dvouzónová

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Hrany dveří ochrání vyskakovací plastové prvky

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Detailní pohled na displej

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Digitální displej může nahradit klasické přístrojové ukazatele

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Na vozidlo v mrtvém úhlu je řidič upozorněn s dostatečným předstihem

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Jedno z chytrých řešení

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

Víčko nádobky na kapalinu do ostřikovačů je současně nálevkou

Zdroj: Škoda-Auto

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt