Škoda 130 RS je nepochybně ikonickým vozem v dějinách Škody Motorsport

Popis

Škoda 130 RS je nepochybně ikonickým vozem v dějinách Škody Motorsport

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Vozu FCR z roku 1909 se přezdívalo Strašidelná rakev

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Stejný vůz v plném závodním tempu

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda Rapid Six pro závod 1000 mil československých v roce 1935

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Automobil patřil do skupiny těch s aerodynamickou karosérií

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda 440 na Alpské rallye v roce 1955. Víko kufru vzadu bylo u tohoto prototypu protažené až k nárazníku

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda 440 na trati Rallye Monte Carlo v roce 1956. Měla tři stěrače čelního skla

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Tovární Škoda Octavia v roce 1960

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda 1100 MB v roce 1967

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda 110 L pro skupinu A2

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda 110 R Coupe na Rallye Teplice v roce 1973

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda 200 RS začala závodit v roce 1974

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Slavná éra Škody 130 RS začala v roce 197

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Po konce homologace Š 130 RS se chvíli uvažovalo o možnosti spolupracovat s Metalexem na Škodě MTX 160 RS

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Osmdesátá léta byla labutí písní vozů Škoda s pohonem zadní nápravy

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda 130 LR závodila i v úpravě pro skupinu B

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Pavel Sibera se Škodou Favorit

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda Felicia Kit Car

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda Octavia WRC

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda Fabia WRC

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda Fabia S 2000

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

Škoda Fabia R5, dnes Fabia Rally2

Zdroj: archiv Škoda Auto

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt