Popis

Tři z účastníků srazu před bránou továrny Škoda Auto v Kvasinách

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kolem sobotního poledne se vozy shromáždily na náměstí v Rychnově nad Kněžnou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Brzy jich tu bylo více než dvě stě

Zdroj: Radek Pecák

Vzácností jsou exempláře s pouze jedním párem světel. Jsou z prvních let výroby

Popis

Vzácností jsou exempláře s pouze jedním párem světel. Jsou z prvních let výroby

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Většina vozů byla lakována v zářivých, takzvaných bezpečnostních barvách

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Oranžová nebyla jen jedna

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Určitě nejstarším byl tento exemplář

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Od mladších sourozenců se pozná i ukrytým hrdlem nádrže pod lištou na blatníku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pak se již dělala klasická "dvířka"

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jeden pár světel propojovala silná lišta se specifickou cihličkou uprostřed

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto už je vzhled vozů od roku 1972 dále

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nejstarší měly i jinou mřížku před motorem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A obešly se bez větracího otvoru za zadním okénkem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takto vypadají novější exempláře

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motorem byla zážehová jedenáctistovka s výkonem 54 koní

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nejprve byly sedačky bez opěrek hlavy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pět exemplářů jezdilo i v barvách Veřejné bezpečnosti

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V Kvasinách oficiálně vyrobili jen padesát originálních vozů 130 RS

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na srazu byly k vidění i "erka" s upraveným designem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Někdy hodně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

třeba i takto

Zdroj: Radek Pecák

Popis

nebo takto

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tento majitel má zřejmě v oblibě Ferrari Testarossa

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tato úprava přídě ve stylu Škody 1000 prý bývala svého času velmi populární

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zde si někdo vyhrál s interiérem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Řadicí páka jako pistole se hned tak nevidí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Erko je láska na celý život

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Odpoledne se účastníci srazu vydali na orientační jízdu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

ta je dovedla i do místa, kde tyto vozy vznikaly

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tedy do továrny Škoda v Kvasinách

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt