Unikátní modely na srazu vozů Škoda v Běšinech
Zdroj: Radek Pecák
Jedním z taháků byl speciál RSJ 300
Zdroj: Radek Pecák
Vůz pohání motocyklový motor BMW
Zdroj: Radek Pecák
Kupé ÚVMV z roku 1971 v dokonalém stavu
Zdroj: Radek Pecák
Vůz Dioss Rebel Nova je čerstvě renovovaný
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
S okolnostmi jeho vzniku účastníky srazu seznámil designér Jiří Král
Zdroj: Radek Pecák
Pod kapotou je ještě škodovácký motor
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je v barvách firmy, která stála za myšlenkou zrodu auta
Zdroj: Radek Pecák
Modrožlutá kombinace působí ovšem trošku divoce
Zdroj: Radek Pecák
Na srazu byl i další vůz Rebel. je sice už pojízdný, ale na dokončení renovace ještě čeká
Zdroj: Radek Pecák
V něm už je silnější motor 1,8 s přeplňováním
Zdroj: Radek Pecák
Málo známým vozem je spyder Banham 130
Zdroj: Radek Pecák
Jeho tvary evokují Porsche 550, technickým základem je však Škoda 130 Rapid
Zdroj: Radek Pecák
Původní exemplář byl černý, nyní po renovaci dostal bílou barvu
Zdroj: Radek Pecák
V přístrojové kapličce se původně nacházely nevzhledné "budíky" a páčky ze Škody z 80. let
Zdroj: Radek Pecák
Motor Škoda ovšem zůstal
Zdroj: Radek Pecák
Na srazu nemohly chybět ani další ikony - třeba Škoda 130 RS
Zdroj: Radek Pecák
nebo zajímavosti - předlouhý pick-up z prodloužené Škody Forman
Zdroj: Radek Pecák
Exempláře Škody Octavie RS první generace v limitované edici ke 100 letům motorsportu
Zdroj: Radek Pecák
Kabriolet MTX ze Škody Favorit
Zdroj: Radek Pecák
Otevřená Škoda Rapid
Zdroj: Radek Pecák
či Felicia kabrio MTX
Zdroj: Radek Pecák
Toto je Felicia po důkladném tuningu
Zdroj: Radek Pecák
Tady si zase někdo pořádně vzal do práce Octavii
Zdroj: Radek Pecák
Přijela také Škoda 1203
Zdroj: Radek Pecák