Škoda řady 742 v původní verzi

Popis

Škoda řady 742 v původní verzi

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Řada 105/120 byla zase jen vylepšením Škody 100/110

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Měly totiž stejný podvozek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Škody 105/120 působily úzce. Proto se také exemplářům do doby před faceliftem říkalo užovka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér už byl v porovnání s předchůdcem modernější

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tvar sedaček se moc nezměnil, koženkový potah nahradila látka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Lůžková úprava zůstala

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu byl docela solidní prostor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor spolupracoval se čtyřrychlostní převodovkou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vedle parkovací brzdy už mezi sedačkami zůstala jen páčka sytiče

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jelikož ventilační soustava dostala speciální ovládací panel

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také se spínací skříňka přestěhovala z podpalubí vedle volantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Otáčkoměr ovšem ve většině verzí chyběl nadále

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na dveřích se ocitly nové kliky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Větrací okénka už k dispozici nebyla

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nádrž se přestěhovala dozadu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr byl mělký

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Model Škoda 105 na oficiálním snímku

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Nákres dokumentující stavbu vozu

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Původně byly na zádi větrací otvory a chyběl spoiler

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Přístrojová deska působila docela úhledně

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Verze pro západní Evropu dostaly například litá kola

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Auto se vyvíjelo i s ohledem na zlepšení bezpečnosti

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Ze sedanu se opět odvodilo také kupé

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Modernizované provedení z roku 1983 již vypadalo a jezdilo zcela jinak

Zdroj: Škoda Auto