Oba vozy pěkně vedle sebe

Popis

Oba vozy pěkně vedle sebe

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Škoda 100 byla fakticky faceliftem Škody 1000

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Řada 105/120 zase jen vylepšením Škoda 100

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Základní rozměry měly oba vozy podobné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Měly totiž stejný podvozek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zatímco horizontální zadní svítilny Škodu 100 opticky rozšiřovaly

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Škody 105/120 byly a působily úzce. Proto se také exemplářům do doby před faceliftem říkalo užovka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Škoda 100/110 měla ještě extrémně velký a tenký věnec volantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

U Škody 120 už byl interiér modernější

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky měly ve starším typu koženkový potah

Zdroj: Radek Pecák

Popis

v modernějším typu již textilní, tvar i velikost však byly téměř shodné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V obou jste si mohli pohovět díky lůžkové úpravě

Zdroj: Radek Pecák

Popis

O něco více místa bylo (i pro hlavu) ve Škodách 105/120

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Technika se však neměnila

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Třeba řadicí páka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a páka parkovací brzdy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ve Škodách 105/120 však už mezi sedačkami zůstala jen páčka sytiče

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ve Škodě 100/110 se zde pouštělo také topení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pro to už byl v modelu z doby normalizace speciální ovládací panel

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také se spínací skříňka přestěhovala z podpalubí vedle volantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Markantní změna je na přístrojových ukazatelích

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Otáčkoměr ovšem chyběl i ve Škodě 120

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zatímco ve Škodě 100/110 bylo možno klimatizovat otevřením větracího okénka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

novější typ nic takového nenabízel

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nárazníky jsou stejné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Původní kliky ze Škody 1000 se nakonec zaměnily za zapuštěné již během výroby řady 100/110

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takto vypadaly kliky už na Škodě 120

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hlavní zavazadlový prostor měly oba vozy samozřejmě vpředu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ten v modelech 105/120 byl větší

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také proto, že se přestěhovala nádrž

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dozadu, na bezpečnější místa

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jiný byl také způsob chlazení motoru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jehož koncepce se ovšem nezměnila

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto je expanzní nádržka v řadě 105/120

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt