Zdroj: redakce
Design přední partie je poměrně nenápadný
Zdroj: Radek Pecák
To platí i Hynduai, byť použité barvy na obou vozech pozornost vyvolávají
Zdroj: Radek Pecák
Zezadu už působí agresivněji Renault. Zejména centrální obří koncovka výfuku vzbuzuje respekt
Zdroj: Radek Pecák
Hyundai dává okolním pocit, že je něco "v nepořádku" červenou linkou v oblasti difuzoru.
Zdroj: Radek Pecák
Obě auta dostala nyní pětidveřovou karosérii,
Zdroj: Radek Pecák
Což dříve, například u Renaultu nebývalo u verze RS zvykem.
Zdroj: Radek Pecák
Oba vozy dostaly devatenáctipalcová kola
Zdroj: Radek Pecák
A speciálně designované černé disky
Zdroj: Radek Pecák
Francouzi na vývoji brzd spolupracovali s renomovanou firmou Brembo. Dají se výborně dávkovat
Zdroj: Radek Pecák
Hyundai si brzdy vyvíjelo samo. Jejich nástup je už po lehkém sešlápnutí pedálu poměrně rychlý, pak už lehce vadne
Zdroj: Radek Pecák
Renault dokázal z menšího objemu získat více koní
Zdroj: Radek Pecák
I když rozdíl pěti koní samozřejmě na silnici nikdo poznat nedokáže
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je v obou autech vyřešen velmi dobře
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou o trošku lepší v Renaultu.
Zdroj: Radek Pecák
Do obou vozů lze však přikoupit skořepinové sedačky
Zdroj: Radek Pecák
Řazení je v obou vozech poměrně tuhé. V Méganu ovšem lehce zadrhává. Líbila se mi poměrně "dlouhá" jednička, která se hodí v extrémně utažených zatáčkách ve stoupání
Zdroj: Radek Pecák
Kulatá hlavice v Hyundai také lépe padne do ruky
Zdroj: Radek Pecák
Oba volanty mají dost tlustý věnec
Zdroj: Radek Pecák
Ten v Hyundai vypadá malinko obyčejněni
Zdroj: Radek Pecák
Multimediální systém, na kterém lze promítat i údaje z telemetrie, je v Renaultu dosti utopený..
Zdroj: Radek Pecák
Rozlišení i viditelnost v Hyundai jsou příkladné
Zdroj: Radek Pecák
Na rozdíl od řady jiných rychlých verzí běžných vozů jsou v Renaultu i zadní sedačky s určitou mírou bočního vedení
Zdroj: Radek Pecák
Podobně je tomu i v Hyundai. V obou vozech je vzadu místa dost
Zdroj: Radek Pecák
Kufr v Renaultu je hodně mělký
Zdroj: Radek Pecák
Do Hyundai lze naložit více. Povšimněte si vzpěry mezi podběhy
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou je navíc ještě dojezdové kolo. To, vzhledem k velkému riziku proražení gumy v nějakém výtluku, považuji u těchto typů aut za důležité
Zdroj: Radek Pecák
Renault Mégane už nemá ten zvuk, co dříve
Zdroj: Radek Pecák
Hyundai naproti tomu vydává "sound" skoro jako speciály této značky na tratích světových rallye.
Zdroj: Radek Pecák
Některé detaily má lépe propracované Renault.
Zdroj: Radek Pecák
Například tyto světla umí pomáhat i dálkovým k delšímu dosvitu.
Zdroj: Radek Pecák
Logo "N" na masce chladiče Hyundai je však také vydařené
Zdroj: Radek Pecák
Využití červené linky na přídi i na zádi však není moc originální
Zdroj: Radek Pecák
Výbava v Hyundai je lepší. Obsahuje i řadu komfortních prvků, včetně vyhřívaného volantu. U renaultu se šetřilo. Například bezklíčkové otevírání dveří je jen u řidiče, u spolujezdce nikoli. V Hyundai je příslušné tlačítko na obou stranách auta.
Zdroj: Radek Pecák
Obě auta jsou v rychlém tempu na silnici spojující Klatovy se Železnou Rudou skvělé. O něco málo rychleji a zábavněji však působil Renault. V režimu Normal pro běžné používání je zase lepší Hyundai.
Zdroj: Radek Pecák