Studentský vůz není bohužel předobraz nějakého auta určeného pro zákazníky. Ale jezdit se s ním dá
Zdroj: Radek Pecák
Škoda Slavia a její vzor - 1100 OHC
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil je vydařený
Zdroj: Škoda-Auto
I při pohledu zezadu vypadají obě skvěle
Zdroj: Radek Pecák
Světla jsou sériová, difuzor z nabídky prodejců tuningu
Zdroj: Škoda-Auto
Také pod nárazníkem je zakoupený spojler
Zdroj: Škoda-Auto
150 koní stačí, ale mělo jich být více
Zdroj: Škoda-Auto
Se zastavováním není díky brzdám z modelu RS problém
Zdroj: Škoda-Auto
Spojler dotváří celkový dojem
Zdroj: Škoda-Auto
Kufr je připraven na dvě elektrické koloběžky
Zdroj: Škoda-Auto
Zdroj: Radek Pecák
Pohonnou jednotkou je turbomotor 1,5 TSI
Zdroj: Radek Pecák
Kapotu drží vzpěry
Zdroj: Radek Pecák
Nápis Škoda může měnit barvu ze světle červené na tmavou
Zdroj: Radek Pecák
a také na bílou
Zdroj: Radek Pecák
V interiéru je hodně kůže
Zdroj: Škoda-Auto
Sedačky jsou závodní od firmy Sparco
Zdroj: Škoda-Auto
Podsvíceno je téměř vše
Zdroj: Škoda-Auto
Předcházející studentská díla přetvářela Citigo
Zdroj: Radek Pecák
Karoq
Zdroj: Radek Pecák
opět Citigo
Zdroj: Radek Pecák
i Kodiaq
Zdroj: Radek Pecák