Popis

Jízdní vlastnosti Trabantu 1.1 nejsou příliš dobré

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Karosérie vozu se nezměnila

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jiná je ovšem přední maska

Zdroj: Radek Pecák

Popis

také zadní svítilny

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tvar kapoty, která již je navíc plechová

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pro srovnání - vůz s dvoutaktním motorem vlevo a čtyřtaktním vpravo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hrdlo nádrže s uzávěrem se zámkem od českého dodavatele

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Označení motorizace na víku kufru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Detailní pohled na nové zadní svítilny

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nový plastový nárazník

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pohled na novou palubní desku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volant zůstal stejný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nové přístrojové ukazatele

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Poprvé palivoměr

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pedály zůstaly stejné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V této oblasti došlo k vyztužení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Převodovka je pouze čtyřstupňová

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dvoubarevná koženka na výplních dveří

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu je místa docela dost

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I kufr je použitelný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod dno se vejde plnohodnotná rezerva

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V motorovém prostoru se změnilo vše

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Je zde příčně uložený čtyřválec z Pola

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Výrobní štítek

Zdroj: Radek Pecák

Doklad o ocenění ze srazu Trabantů

Popis

Doklad o ocenění ze srazu Trabantů

Zdroj: Radek Pecák