Jízdní vlastnosti Trabantu 1.1 nejsou příliš dobré
Zdroj: Radek Pecák
Karosérie vozu se nezměnila
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
také zadní svítilny
Zdroj: Radek Pecák
Tvar kapoty, která již je navíc plechová
Zdroj: Radek Pecák
Pro srovnání - vůz s dvoutaktním motorem vlevo a čtyřtaktním vpravo
Zdroj: Radek Pecák
Hrdlo nádrže s uzávěrem se zámkem od českého dodavatele
Zdroj: Radek Pecák
Označení motorizace na víku kufru
Zdroj: Radek Pecák
Detailní pohled na nové zadní svítilny
Zdroj: Radek Pecák
Nový plastový nárazník
Zdroj: Radek Pecák
Pohled na novou palubní desku
Zdroj: Radek Pecák
Volant zůstal stejný
Zdroj: Radek Pecák
Nové přístrojové ukazatele
Zdroj: Radek Pecák
Poprvé palivoměr
Zdroj: Radek Pecák
Pedály zůstaly stejné
Zdroj: Radek Pecák
V této oblasti došlo k vyztužení
Zdroj: Radek Pecák
Převodovka je pouze čtyřstupňová
Zdroj: Radek Pecák
Dvoubarevná koženka na výplních dveří
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa docela dost
Zdroj: Radek Pecák
I kufr je použitelný
Zdroj: Radek Pecák
Pod dno se vejde plnohodnotná rezerva
Zdroj: Radek Pecák
V motorovém prostoru se změnilo vše
Zdroj: Radek Pecák
Je zde příčně uložený čtyřválec z Pola
Zdroj: Radek Pecák
Výrobní štítek
Zdroj: Radek Pecák
Doklad o ocenění ze srazu Trabantů
Zdroj: Radek Pecák