Zdroj: archiv redakce
Technické řešení vozu bylo shodné jako u sériových Tater 613
Zdroj: archiv redakce
Karosérie však byla o patnáct centimetrů prodloužena
Zdroj: archiv redakce
Zde jsou i další v té době vyráběné verze
Zdroj: Tatra-club
Zdroj: Tatra-club
Okna byla ovládaná elektricky
Zdroj: Tatra-club
Dovnitř se prodlouženými dveřmi lépe nastupovalo
Zdroj: Tatra-club
Ve výbavě byl i minibar
Zdroj: Tatra-club
Později i kazetové přehrávače a přenosné televizory
Zdroj: Tatra-club
Motor byl sériový
Zdroj: Radek Pecák
Z verze Special byly odvozeny i přehlídkové kabriolety
Zdroj: Radek Pecák
Červené čalounění nechybělo
Zdroj: Radek Pecák
Plátěná střecha nebyla zrovna reprezentativní
Zdroj: Radek Pecák
Ti opravdu nejvyšší pohlaváři ovšem jezdili v limuzínách sovětské výroby
Zdroj: Radek Pecák
Vrcholné provedení Tatry 613 u sídla prezidenta
Zdroj: archiv redakce