Expediční Tatra 805 v kopřivnickém muzeu

Popis

Expediční Tatra 805 v kopřivnickém muzeu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Existovaly třeba hasičské verze

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nejvíce jich ale vzniklo pro potřeby armády

Zdroj: archiv redakce

Popis

Kromě skříňového provedení se nabízel valník

Zdroj: archiv redakce

Popis

Pracoviště řidiče neobsahovalo nic zbytečného

Zdroj: archiv redakce

Popis

Pro cestovatele Zikmunda a Hanzelku se vyrobily expediční speciály

Zdroj: archiv redakce

Popis

Po dlouhé době byly opět k vidění oba pohromadě letos na brněnském výstavišti

Zdroj: archiv redakce

Popis

Takto vypadala obytná část

Zdroj: archiv redakce

Popis

A toto je pracoviště řidiče

Zdroj: archiv redakce

Popis

Miroslav Zikmund v kabině

Zdroj: archiv redakce

Popis

Takto vypadalo loučení před expedicí v roce 1959

Zdroj: archiv redakce

Popis

Dobový snímek z cest

Zdroj: archiv redakce

Popis

Vůz poháněl osmiválcový motor

Zdroj: archiv redakce

Popis

Podvozek i agregát se použil i pro tento velitelský speciál

Zdroj: archiv redakce

Popis

Tatra 805 vznikla i jako hračka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a sběratelský exponát

Zdroj: archiv redakce

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt