Jeden z dochovaných Tatraplanů v Technickém muzeu v Kopřivnici
Zdroj: Radek Pecák
Jeden z prvních vyrobených exemplářů
Zdroj: Tatra
Vůz se prezentoval s hesly poplatnými té době
Zdroj: Tatra
Zdroj: Radek Pecák
Kompletní označení vozu je Tatra T 600 Tatraplan
Zdroj: Radek Pecák
Typický tvar aerodynamické zádi
Zdroj: Radek Pecák
Původní "špičaté" zakončení
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 600 Tatraplan.
Zdroj: TipCars
Tatra 600 Tatraplan.
Zdroj: TipCars
V motorovém prostoru byl čtyřválec
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 600 Tatraplan.
Zdroj: TipCars
Čelní sklo ještě zůstalo rozdělené
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 600 Tatraplan.
Zdroj: TipCars
Hliníkový sportovní Tatraplan Monte Carlo dostal silnější motor
Zdroj: Radek Pecák
a bylo to vlastně kupé s jedním párem dveří
Zdroj: Radek Pecák
Vznikl také kabriolet - dar pro Stalina
Zdroj: Radek Pecák
Francouzský reklamní prospekt
Zdroj: Tatra
Vůz měli na starost karosáři z Vysokého Mýta
Zdroj: Radek Pecák