Jeden z dochovaných Tatraplanů v Technickém muzeu v Kopřivnici

Popis

Jeden z dochovaných Tatraplanů v Technickém muzeu v Kopřivnici

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jeden z prvních vyrobených exemplářů

Zdroj: Tatra

Popis

Vůz se prezentoval s hesly poplatnými té době

Zdroj: Tatra

Popis

Toto je předchůdce - takřka nenznámá Tatra 97

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kompletní označení vozu je Tatra T 600 Tatraplan

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Typický tvar aerodynamické zádi

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Původní "špičaté" zakončení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tatra 600 Tatraplan.

Zdroj: TipCars

Popis

Tatra 600 Tatraplan.

Zdroj: TipCars

Popis

V motorovém prostoru byl čtyřválec

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tatra 600 Tatraplan.

Zdroj: TipCars

Popis

Čelní sklo ještě zůstalo rozdělené

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tatra 600 Tatraplan.

Zdroj: TipCars

Popis

Hliníkový sportovní Tatraplan Monte Carlo dostal silnější motor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a bylo to vlastně kupé s jedním párem dveří

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vznikl také kabriolet - dar pro Stalina

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Francouzský reklamní prospekt

Zdroj: Tatra

Popis

Vůz měli na starost karosáři z Vysokého Mýta

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965

Zdroj: Jan Charvát