Zdroj: Radek Pecák
Auto vypadá dramaticky zepředu
Zdroj: Radek Pecák
a ještě více zezadu
Zdroj: Radek Pecák
Interiér už je decentnější - zaujme hlavně volant
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je tradičně dokonale zpracován
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky ani moc nevypadají na to, že s autem lze cestovat tempem 300 km/hod
Zdroj: Radek Pecák
Speciální RS grafika digitálního kokpitu
Zdroj: Radek Pecák
Zobrazí se po stisknutí tohoto tlačítka
Zdroj: Radek Pecák
V centrální části palubní desky jsou dva displeje - spodní
Zdroj: Radek Pecák
a horní
Zdroj: Radek Pecák
Prémiová audiosoustava je za příplatek
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost
Zdroj: Radek Pecák
Každý ze čtyř cestujících si může nastavit svoji oblíbenou teplotu
Zdroj: Radek Pecák
Tímto otvorem lze prostrčit třeba lyže
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je v obvyklé, tedy dostatečné velikosti
Zdroj: Radek Pecák
Barvu brzdových třmenů si můžete vybrat
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadají v detailním pohledu vrtané keramické kotoučové brzdy
Zdroj: Radek Pecák
LED laserová světla
Zdroj: Radek Pecák
Černé logo v dramatické masce chladiče
Zdroj: Radek Pecák
K využití přišel i karbon
Zdroj: Radek Pecák
Čtyřlitrový osmiválec je skvostný
Zdroj: Radek Pecák
Také převodovka Tiptronic funguje výborně
Zdroj: Radek Pecák
Z výfuků se po většinu času line pouze temné bručení
Zdroj: Radek Pecák
Koncovky jsou hrůzu nahánějící
Zdroj: Radek Pecák