S moderní městskou architekturou Honda e skvěle ladí
Zdroj: Radek Pecák
Jednoduché a působivé. To je dojem z přední části
Zdroj: Radek Pecák
Který se opakuje i vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Proporce jsou na městský vůz správně zvolené
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Zde se skrývají dobíjecí konektory
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá tento prostor po otevření krytu
Zdroj: Radek Pecák
Při nabíjení se rozsvítí světlo
Zdroj: Radek Pecák
Dveřní kliky jsou také neobvyklé
Zdroj: Radek Pecák
Za normálních okolností jsou zcela schované
Zdroj: Radek Pecák
Okna ve dveřích nemají rámy
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je jako z jiného světa
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá při pohledu od spolujezdce
Zdroj: Radek Pecák
Když se displeje oživí, vypadají takto
Zdroj: Radek Pecák
Inovativní jsou rovněž ovládací prvky na středovém panelu
Zdroj: Radek Pecák
Také sedačky jsou moderního střihu
Zdroj: Radek Pecák
Klika na zadních dveřích je schovaná v rohu
Zdroj: Radek Pecák
Místa vzadu není moc
Zdroj: Radek Pecák
Zadní dveře jsou malé
Zdroj: Radek Pecák
Stejně jako zavazadlový prostor
Zdroj: Radek Pecák
Více lze odvézt po sklopení zadních opěradel
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem kufru je místo jen na lepicí sadu
Zdroj: Radek Pecák
Také prostor pod kapotou vpředu je zcela vyplněn
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace se nastavuje klasicky
Zdroj: Radek Pecák
Připojit k displejům můžete prakticky vše
Zdroj: Radek Pecák
Obraz ze zpětných kamer je dobře čitelný
Zdroj: Radek Pecák
Spokojenost panuje také s "rejdem"
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavě umístěný spínač stropního osvětlení
Zdroj: Radek Pecák
To má více zdrojů než je obvyklé
Zdroj: Radek Pecák
Největší slabinou je ovšem dojezd
Zdroj: Radek Pecák