Zdroj: Radek Pecák
Auto má nekomlikované
Zdroj: Radek Pecák
ale přesto líbivé tvary
Zdroj: Radek Pecák
Design je navíc nadčasový
Zdroj: Radek Pecák
Příď již brzy v rámci faceliftu dozná změn
Zdroj: Radek Pecák
I tvar palubní desky je esteticky na výši
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou jednoduché, ale dostatečně velké
Zdroj: Radek Pecák
Jen na horní části palubní desky je měkčený materiál
Zdroj: Radek Pecák
Místo vzadu je solidní
Zdroj: Radek Pecák
Testovaná verze měla vzadu manuální stahování okének
Zdroj: Radek Pecák
Objem kufru postačuje
Zdroj: Radek Pecák
POd dnem je plnohodnotné rezervní kolo
Zdroj: Radek Pecák
Zadní opěradla jsou rozdělená v poměru 60:40
Zdroj: Radek Pecák
Převodových stupňů je šest
Zdroj: Radek Pecák
Posilovač lze nastavit na ještě vyšší účinnost
Zdroj: Radek Pecák
Volant je pohledný a je na něm tak akorát tlačítek
Zdroj: Radek Pecák
Na jedné straně se ovládá audio, na druhé tempomat
Zdroj: Radek Pecák
Automatická klimatizace se ovládá logicky
Zdroj: Radek Pecák
Displej je na současné poměry malý
Zdroj: Radek Pecák
KLasický přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Pouze jedna USB zásuvka
Zdroj: Radek Pecák
V autě nejsou žádná tlačítka pro zapínání elektronických asistentů
Zdroj: Radek Pecák
Součástí výbavy testovaného vozu byly černé doplňky
Zdroj: Radek Pecák
Tedy kliky
Zdroj: Radek Pecák
zrcátka
Zdroj: Radek Pecák
i kola
Zdroj: Radek Pecák
Motor je poněkud "líný"
Zdroj: Radek Pecák