Nová generace Hyundai i20 vypadá podstatně dospěleji
Zdroj: Radek Pecák
Auto vyhlíží moderně a sportovně
Zdroj: Radek Pecák
Stejně tak i zezadu
Zdroj: Radek Pecák
Ostrých zlomů je na karosérii opravdu hodně
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je už méně členitý
Zdroj: Radek Pecák
Jeho tvůrci zůstali věrni klasickému konceptu
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu si sednou i dospělí
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá maximální objem kufru
Zdroj: Radek Pecák
Takto po zmenšení mezipodlahou
Zdroj: Radek Pecák
Na úplném dně je baterie mildhybridního systému
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít nabízí různé barvy zobrazení
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej vyčnívá na palubní deskou
Zdroj: Radek Pecák
Rozlišení parkovací kamery by mohlo být lepší
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání klimatizace je intuitivní
Zdroj: Radek Pecák
Automatická převodovka pracovala bez chyb
Zdroj: Radek Pecák
O tepelný komfort je postaráno
Zdroj: Radek Pecák
Do menu asistentů se lze dostat díky tlačítku na volantu
Zdroj: Radek Pecák
Další sada tlačítek vlevo od volantu
Zdroj: Radek Pecák
Kupodivu zůstala zachována klasická ruční páka parkovací brzdy
Zdroj: Radek Pecák
Audiosystém Bose je v takto malém autě překvapením
Zdroj: Radek Pecák
Světlý spodek obložení dveří není úplně praktický
Zdroj: Radek Pecák
Motor má dostatek síly
Zdroj: Radek Pecák
Odhlučnění by mohlo být ještě o chloupek lepší
Zdroj: Radek Pecák
K účinnosti světlometů jsem neměl výhrady
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavá výplň masky chladiče
Zdroj: Radek Pecák
Ostré hrany na předním nárazníku
Zdroj: Radek Pecák
Červená lišta mezi zadními svítilnami nesvítí
Zdroj: Radek Pecák
Pod zadním nárazníkem je náznak difuzoru
Zdroj: Radek Pecák
Motoru může pomáhat startér-generátor využívající napětí 48 Voltů
Zdroj: Radek Pecák
Zde je víčko otvoru pro tankování
Zdroj: Radek Pecák
Designové nápady na střešním spoileru
Zdroj: Radek Pecák