Zdroj: Radek Pecák
Hyundai ix20 dnes vypadá poněkud nudně
Zdroj: Radek Pecák
Při poměrně malé délce je výška docela velká
Zdroj: Radek Pecák
Toto je poslední verze přídě, jakou vůz v průběhu let výroby měl
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partii oživují odrazky v nárazníku
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je z doby "starého" Hyundai
Zdroj: Radek Pecák
Najít správný posaz za volantem není snadné
Zdroj: Radek Pecák
Volant má tlačítka, některá jsou však divně umístěná
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou ploché
Zdroj: Radek Pecák
Hlavice řadicí páky má příjemný tvar
Zdroj: Radek Pecák
Zadní cestující mají jedinou odkládací možnost zde
Zdroj: Radek Pecák
Asistenční systémy nejsou k dispozici
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojové ukazatele jsou přehledné
Zdroj: Radek Pecák
Archaické řešení centrální části palubní desky
Zdroj: Radek Pecák
Ta je prosta všech ozdob
Zdroj: Radek Pecák
Tuto přihrádku chválíme
Zdroj: Radek Pecák
Stejně jako důmyslné víko přihrádky u spolujezdce
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost
Zdroj: Radek Pecák
Kufr také postačí
Zdroj: Radek Pecák
Mezipodlahu lze dát na dno
Zdroj: Radek Pecák
Motor nepotěší výkonem ani odhlučněním
Zdroj: Radek Pecák
Překvapivý luxusní doplněk na klice dveří
Zdroj: Radek Pecák
Hyundai i30 je naproti tomu moderní vůz
Zdroj: Radek Pecák
S podstastně lepšími jízdními vlastnostmi
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je moderní a kvalitní
Zdroj: Radek Pecák
Také sedačky vyhoví i při delších cestách
Zdroj: Radek Pecák
Klasická parkovací brzda je v obou vozech
Zdroj: Radek Pecák
i30 však disponuje i moderními elektronickými asistenty
Zdroj: Radek Pecák
I v něm je přístrojový panel přehledný
Zdroj: Radek Pecák
Designéři přidali některé ozdůbky
Zdroj: Radek Pecák
V i30 se i zadní okna otevírají elektricky, v iX20 nikoli
Zdroj: Radek Pecák
Multifunkční volant má více funkcí
Zdroj: Radek Pecák
Panel rádia ovšem také moc krásy nepobral
Zdroj: Radek Pecák
Knoflíky pro nastavování klimatizace jsou poměrně malé
Zdroj: Radek Pecák
Řadicí páka se také povedla
Zdroj: Radek Pecák
Je zde o zásuvku více
Zdroj: Radek Pecák
Ve výbavě je také tempomat s ovládáním na volantu
Zdroj: Radek Pecák
A lampičky speciálně pro přední sedačky
Zdroj: Radek Pecák
I dozadu se dá pohodlně posadit
Zdroj: Radek Pecák
Odkládací prostory se dostaly i do výplně dveří
Zdroj: Radek Pecák
Kufr má také solidní velikost
Zdroj: Radek Pecák
A třeba i zásuvku na 12 Voltů
Zdroj: Radek Pecák
Motor má rozhodně kultivovanější projev
Zdroj: Radek Pecák
I díky odhlučňovací vrstvě na spodní straně kapoty
Zdroj: Radek Pecák