Popis

Hyundai i30 versus odcházející typ ix20

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hyundai ix20 dnes vypadá poněkud nudně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Při poměrně malé délce je výška docela velká

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto je poslední verze přídě, jakou vůz v průběhu let výroby měl

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zadní partii oživují odrazky v nárazníku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je z doby "starého" Hyundai

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Najít správný posaz za volantem není snadné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volant má tlačítka, některá jsou však divně umístěná

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky jsou ploché

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hlavice řadicí páky má příjemný tvar

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zadní cestující mají jedinou odkládací možnost zde

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Asistenční systémy nejsou k dispozici

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Přístrojové ukazatele jsou přehledné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Archaické řešení centrální části palubní desky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ta je prosta všech ozdob

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tuto přihrádku chválíme

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Stejně jako důmyslné víko přihrádky u spolujezdce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu je místa dost

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr také postačí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Mezipodlahu lze dát na dno

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor nepotěší výkonem ani odhlučněním

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Překvapivý luxusní doplněk na klice dveří

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hyundai i30 je naproti tomu moderní vůz

Zdroj: Radek Pecák

Popis

S podstastně lepšími jízdními vlastnostmi

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je moderní a kvalitní

Zdroj: Radek Pecák

Také sedačky vyhoví i při delších cestách

Popis

Také sedačky vyhoví i při delších cestách

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Klasická parkovací brzda je v obou vozech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

i30 však disponuje i moderními elektronickými asistenty

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I v něm je přístrojový panel přehledný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Designéři přidali některé ozdůbky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V i30 se i zadní okna otevírají elektricky, v iX20 nikoli

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Multifunkční volant má více funkcí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Panel rádia ovšem také moc krásy nepobral

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Knoflíky pro nastavování klimatizace jsou poměrně malé

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Řadicí páka se také povedla

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Je zde o zásuvku více

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ve výbavě je také tempomat s ovládáním na volantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A lampičky speciálně pro přední sedačky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I dozadu se dá pohodlně posadit

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Odkládací prostory se dostaly i do výplně dveří

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr má také solidní velikost

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A třeba i zásuvku na 12 Voltů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor má rozhodně kultivovanější projev

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I díky odhlučňovací vrstvě na spodní straně kapoty

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt