Lada Niva Travel během testu
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
I zadní partie se povedla
Zdroj: Radek Pecák
Je to sice SUV, ale světlá výška činí 22 centimetrů
Zdroj: Radek Pecák
Označení modelu je teď Niva Travel
Zdroj: Radek Pecák
Na přídi se dlouho vozilo logo Chevroletu
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska pochází z jiných desetiletí
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou dostatečně pohodlné
Zdroj: Radek Pecák
Ani vzadu není málo místa
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je obstojný
Zdroj: Radek Pecák
Zadní opěradla nejdou zcela sklopit
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojová deska s klasickými "budíky"
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací kamera má špatné rozlišení
Zdroj: Radek Pecák
Navigace se načítá dlouho
Zdroj: Radek Pecák
Některé ovládací prvky mají nezvyklé umístění
Zdroj: Radek Pecák
ale jsou plně funkční
Zdroj: Radek Pecák
Zatímco boční okénka se ovládají na dveřích, zrcátka už na palubní desce
Zdroj: Radek Pecák
je tu i ruská obdoba systém e-call
Zdroj: Radek Pecák
překlopitelná loketní opěrka
Zdroj: Radek Pecák
Ve středové konzoli je také jeden USB konektor
Zdroj: Radek Pecák
Držáky na lahve nejsou ani ve dveřích
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu se okénka stahují klikou
Zdroj: Radek Pecák
Mechanické ovládání redukční převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Schéma je jasné
Zdroj: Radek Pecák
Terénní pneumatiky opravdu fungují
Zdroj: Radek Pecák
Zámeček na víčko nádrže se přidělává v Česku
Zdroj: Radek Pecák
Také motor se musí upravit na aktuální emisní normu
Zdroj: Radek Pecák
vpředu jsou světla se žárovkami
Zdroj: Radek Pecák
vzadu diodová
Zdroj: Radek Pecák
náhradní kolo je pěkně v obalu
Zdroj: Radek Pecák
Na klasický střešní nosič půjdou snadno nasadit univerzální příčníky
Zdroj: Radek Pecák