Během testu jsme vyjeli až na hřebeny Krušných hor

Popis

Během testu jsme vyjeli až na hřebeny Krušných hor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Maxus EV 80 se dodává se dvěma výškami

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pro test jsme získali tu vyšší

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dovnitř lze naložit náklad s objemem 11,5 m3

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a hmotností až 885 kilogramů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kapacita baterie činí 56 kWh

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Inteirér je již zastaralý

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I umístění přístrojového štítu uprostřed palubní desky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Letošní verze má již multimediální dotykový displej

Zdroj: CV Tech

Popis

V kabině je místo pro tři

Zdroj: CV Tech

Popis

Palubní počítač ukazuje dojezd

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takto se zobrazuje míra rekuperace

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A takto využívaný výkon

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na palubním počítači si můžete odečíst i aktuální otáčky elektromotoru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

či napětí v systému

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Parkovací brzda je elektrická

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Úložných prostor je docela málo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tato tlačítka jsou nefunkční

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dobíjet lze až výkonem 30 kW

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vyrábí se v čínské automobilce SAIC

Zdroj: CV Tech

Popis

Na šasi lze namontovat třeba popelářskou nástavbu

Zdroj: CV Tech

Popis

případně valník i další typy

Zdroj: CV Tech