Během testu jsme vyjeli až na hřebeny Krušných hor
Zdroj: Radek Pecák
Maxus EV 80 se dodává se dvěma výškami
Zdroj: Radek Pecák
Pro test jsme získali tu vyšší
Zdroj: Radek Pecák
Dovnitř lze naložit náklad s objemem 11,5 m3
Zdroj: Radek Pecák
a hmotností až 885 kilogramů
Zdroj: Radek Pecák
Kapacita baterie činí 56 kWh
Zdroj: Radek Pecák
Inteirér je již zastaralý
Zdroj: Radek Pecák
I umístění přístrojového štítu uprostřed palubní desky
Zdroj: Radek Pecák
Letošní verze má již multimediální dotykový displej
Zdroj: CV Tech
V kabině je místo pro tři
Zdroj: CV Tech
Palubní počítač ukazuje dojezd
Zdroj: Radek Pecák
Takto se zobrazuje míra rekuperace
Zdroj: Radek Pecák
A takto využívaný výkon
Zdroj: Radek Pecák
Na palubním počítači si můžete odečíst i aktuální otáčky elektromotoru
Zdroj: Radek Pecák
či napětí v systému
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda je elektrická
Zdroj: Radek Pecák
Úložných prostor je docela málo
Zdroj: Radek Pecák
Tato tlačítka jsou nefunkční
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Vyrábí se v čínské automobilce SAIC
Zdroj: CV Tech
Na šasi lze namontovat třeba popelářskou nástavbu
Zdroj: CV Tech
případně valník i další typy
Zdroj: CV Tech